وی با بیان اینکه جلسه هیات‌ امنای مرکزی دانشگاه آزاد اوایل خردادماه تشکیل می‌شود، گفت: طرح ادغام معاونت‌های این دانشگاه باید در هیات امنای مرکزی این دانشگاه تصویب شود

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، حمید میرزاده در جمع خبرنگاران افزود: این طرح در کمیسیون دائمی هیئت امنا دانشگاه آزاد به تصویب رسیده و نهایتاً باید توسط هیئت امنای مرکزی تایید شود. 

وی تاکید کرد: هیات‌ امنای مرکزی این دانشگاه اوایل خردادماه تشکیل می‌شود. 

رئیس دانشگاه آزاد بیان داشت: در طرح ادغام معاونت‌های دانشگاه آزاد تعداد معاونت‌ها و مدیران درسطح سازمان مرکزی و استانی کاهش می‌یابد، اما اینکه کدام معاونت‌ها ادقام می‌شود هنوز تصویب نشده. 

وی در خصوص واحدهای زیان‌ده دانشگاه آزاد نیز گفت: در مهر ماه سال ۹۲، تعداد ۲۳۵ واحد زیانده داشتیم که تا اسفند ۹۲ به ۱۵۰ واحد کاهش یافت و پیشبینی می‌شود این تعداد به ۱۰۰ واحد برسد و در این طرح ممکن است، کاربری واحد‌های دانشگاه عوض شده یا به دانشکده تخصصی تبدیل شود. 

رییس دانشگاه آزاد تصریح کرد: هیچ واحدی تعطیل نخواهد شد و واحد‌های زیان‌ده تنها از نظر تشکیلات آموزشی تغییر خواهند کرد. 

همه رشته‌های دانشگاه آزاد مجوز دارند

میرزاده در ادامه با تاکید بر اینکه همه رشته های دانشگاه آزاد دارای مجوز هستند، افزود: به دلیل همکاری با وزارت علوم؛ پاسخ آنها را در کمیسیون مشترک که با حضور معاون آموزشی دانشگاه آزاد و معاون سنجش و پذیرش اين دانشگاه برگزار شد داده‌ايم.

میرزاده درخصوص ارایه مجوز برای کد رشته‌های دانشگاه آزاد اظهار کرد:برای ارایه مجوز کدرشته‌های جدید تابع آموزش عالی هستیم و اگر بخواهیم رشته جدید ایجاد کنیم ابتدا نيروي انساني مورد نياز آن را تامین مي‌كنيم و بعد از ايجاد زيرساخت‌هاي لازم موضوع را به شوراي گسترش وزارت علوم ارائه خواهيم كرد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار