قهرمانان المپاد ورزش کارگری کشور، خرداد ماه امسال به مسابقات جهانی ورزش کارگری به میزبانی کشور ایتالیا اعزام خواهند شد.

به گزارشخبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،دبیر فدراسیون آماتوری ورزش کارگر کشور از اعزام 75 نفر ورزشکار مرد و 15 نفر ورزشکار زن کارگر به مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد و افزود: کاروران قهرمانان ورزش کارگری کشور در 7 رشته ورزشی در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

محمد حسن خوشدل دیروز در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور بیش از 100 ورزشکار کارگر استان آذربایجان شرقیدر نخستین المپیاد ورزش کارگری کشوری در اسفند 93 ،استان آذربایجان شرقی را از پیشتازان ورزش کارگری کشور دانست.

وی اظهار کرد: فدراسیون ورزش کارگری کشور از سال 91 تاسیس شده و در این مدت توانسته استدر 12 رشته ،مسابقات قهرمانی کشوری ویژه کارگران رابرگزار کند.

قره سید رومیانی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی نیز با ابراز تاسف از وضعیت قراردادی نامعین بعضی از کارگران ،از مسئولین کشوری خواست با عدم انتقال و واگذاری امتیاز کارخانجات و صنایع مادر استان ،موجبات امنیت شغلی و استخدامی کارگران را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه افزایش سلامت و شادابی کارگران باعث افزایش و رونق تولید خواهدشد افزود:13 مجتمع فرهنگی ورزشی و 3 باب استخر سرپوشیده در سطح استان آذربایجان شرقی ویژه کارگران اختصاص داده شده است.

میر احد حسینی،این تعداد مجتمع فرهنگی ورزشی را برای 650 هزار کارگر استان ناکافی دانست و از کلنگ زنی یک باب استخر جدید همزمان با سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

همزمان با هفته کارگر ،از بیش از 40 قهرمان ورزش کارگری،انجمن ها و حامیانورزش کارگری و مدال آوران اولین المپیاد ورزش کارگری کشوری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.