سرپرست هیأت بسکتبال استان اصفهان گفت: همزمان با گردهمایی خانواده بزرگ بسکتبال اصفهان، آیین تجلیل از قهرمانان سال ۹۵ نیز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،احمد رضایی  اظهار کرد: به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گردهمایی خانواده بزرگ بسکتبال استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امروز در ورزشگاه کوثر ملک‌شهر برگزار شده و از ورزشکاران و تیم‌های برتر بسکتبال استان تجلیل خواهد شد.

به گفته سرپرست هیأت بسکتبال استان اصفهان، در این مراسم از 120 ورزشکار و مربی در قالب تیم‌های مقام‌آور استان که در سال جاری موفق به کسب عناوین متعدد شدند، تقدیر می‌شود.

وی تصریح کرد: دو رتبه سوم تیمی در جوانان و نوجوانان بانوان، یک عنوان قهرمانی دختران نونهال و نایب‌قهرمانی در مینی بسکتبال دختران، مقام سوم تیم‌های مینی، نونهالان و جوانان آقایان و قهرمانی تیم پیشکسوتان مردان رتبه‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران بسکتبال استان در سال جاری بوده است که در مراسم جشن با حضور ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان بسکتبال استان و همچنین ورزش استان و جمعی از مسؤولان شهر اصفهان از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

گفتنی است پس از استعفای محسن صادق‌زاده از ریاست هیأت بسکتبال استان اصفهان،‌ احمد رضایی به‌ عنوان سرپرست این هیأت انتخاب‌ شده و وظیفه دارد طی مدت قانونی، زمینه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فراهم کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.