منابع خبری گزارش دادند؛ متجاوزان سعودی آمریکایی در سه نوبت مناطقی در "عدن" را بمباران کردند.

به گزارش  سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی المسیره یمن اعلام کرد متجاوزان سعودی آمریکایی در سه نوبت، تعدادی از مناطق "خورمکسر" در عدن را بمباران کردند.

همچنین شبکه اسکای نیوز به نقل از یک منبع امنیتی عربستان اعلام کرد؛‌ یکی از نیروهای سعودی در درگیری با نیروهای انصارالله کشته شد.

المسیره یمن نیز  از حملات توپخانه‌ای و موشکی سعودی‌ها به بازار  "حصامه" در شهرستان "شد"ا و منطقه" منزاله" در شهرستان "الظاهر" در استان صعده واقع در شمال یمن خبر داد.

همچنین شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، سه نفر از نیروهای انصارالله به ضرب گلوله تک‌تیراندازهای قبایل در منطقه "المناسح" در استان البیضاء یمن به شهادت رسیدند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد؛ دست کم 20 نفر در درگیری‌های انصارالله و شبه نظامیان هوادار منصور هادی در عدن کشته شدند. این خبرگزاری به نقل از منابع نظامی اعلام کرد در درگیری‌ها در عدن، 9 نفر از نیروهای انصارالله  و 11 نفر از شبه نظامیان هوادار منصور هادی کشته شدند.

از سوی دیگر نیز خبرگزاری فرانسه گزارش داد هواپیماهای ائتلاف عربستان یک پایگاه نظامی را در صنعا که در دست نیروهای انصارالله قرار داشت بمباران کردند.

شبکه المسیره وابسته به جنبش انصارالله اعلام کرد در حملات توپخانه ای عربستان به منطقه "حجاوره" در شهر "حرض" در استان حجه، 2 زن کشته شدند.

شبکه الجزیره در خبری اعلام کرد شبه نظامیان هوادار منصور هادی بر منطقه "ام عین" در استان ابین در جنوب یمن مسلط شدند.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری اعلام کرد هواپیماهای عربستان سعودی فرودگاه بین المللی صنعا را بمباران کردند.

گفتنی است؛‌ مسئولان امدادرسانی در یمن روز گذشته اعلام کردند اوضاع انسانی در این کشور فاجعه بار است. به گفته سازمان‌ملل 12 میلیون نفر در این کشور نیازمند کمک هستند.

"ماری کلیرفغالی،" سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ گفت: "وضع دشوار شده است و کلمات نمی ‌تواند وخامت آن را نشان دهد؛ این یک بحران است، بحرانی انسانی"

"عز الدین الأصبحی،" وزیر حقوق بشر یمن نیز در نشستی مطبوعاتی در ریاض پایتخت عربستان گفت: وضع بصورتی درآمده است که یمن به شکلی ناراحت کننده به بیش از 100 سال قبل بازگشته و تاریخ به علت بمباران زیرساخت ها به خصوص در عدن، ضالع و تعز همانند آن را به خود ندیده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلیل باقرزاده اصلانی
۲۱:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کفتاران آل سقوط ، لاشخوران ترسوی ظالمی هستند که زورشان فقط به مردم بی دفاع و مظلوم یمن می رسد ، وقت آنست غرش شیران بیشه ایران را با اعزام ناو گروه غیور ایران به سواحل یمن نشانشان دهیم و ایمان داشته باشیم " یدالله فوق ایدیهم " . به خدا سوگند آل سقوط و تمامی اربابانش جرأت فوت کردن به نیروهای ایران اسلامی راهم نخواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرگ برتو آل سعود جرات داری بانیروی بزدل زمینیت حمله کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
لعنت به ال سعود .
آخرین اخبار