معالجه گسترده تروریست‌ها زخمی سوری در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

معالجه صدها تروریست زخمی در بیمارستان های رژیم صهیونیستیبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازشبکه العالم، «سلمان زرقا» -- رئیس دروزی بیمارستان «زیو» شهر صفد در شمال اراضی اشغالی ۱۹۴۸ -- که ۲ سال رئیس بیمارستان صحرائی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان بود، فاش کرد اعضای مجروح گروه‌های تروریستی در سوریه از سال ۲۰۱۳ برای درمان به بیمارستان‌های این رژیم منتقل می‌شوند.

زرقا --که سال‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرده است -- در مصاحبه با سایت خبری صهیونیستی «مصدر» گفت: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ سوری (تروریست فعال در سوریه)، در بیمارستان‌های شمالی رژیم صهیونیستی معالجه شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰ زخمی در بیمارستان زیو بوده‌اند.

به نظر می‌رسد آمار ارائه شده فقط مربوط به تعداد کمی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رژیم اشغالگر قدس باشد، چرا که اواخر سال گذشته آمار مجروحان تروریست درمان شده در بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی هزار و ۴۰۰ نفر گزارش شده بود.

وی از فاش کردن هویت تأمین کنندگان هزینه درمان تروریست‌های زخمی امتناع کرد و گفت: هزینه یک روز بستری شدن در هر یک از بیمارستان‌های اسرائیل بدون احتساب هزینه عمل جراحی، هزار و ۵۰۰ دلار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار