سریال «پایتخت 4» این روزها در شیرگاه شمال در حال تصویربرداری است و تاکنون همه بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند. گروه سازنده اکنون مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به خانه ارسطو - احمد مهران‌فر - هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا گروه سازنده‌ی سریال «پایتخت 4» که هفته گذشته در استان مازندران این مجموعه را کلید زدند همچنان مشغول ضبط سکانس‌های بیرونی و خانه ارسطو هستند. 
 
به گفته مجتبی احمدی - مشاور رسانه‌ای سریال «پایتخت» - دو قلوهای جدید این سریال که جایگزین سارا و نیکا شده‌اند به همراه بازیگر نقش باباپنجعلی - علیرضا خمسه - مقابل دوربین رفتند و کارشان را در این مجموعه آغاز کردند. 
 
وی همچنین اعلام کرد:حسن وارسته به تازگی به جمع تیم نویسندگان «پایتخت 4» اضافه شده است و در کنار خشایار الوند به سرپرستی محسن تنابنده مشغول نگارش فیلمنامه است. 
 
مشاور رسانه‌ای سریال «پایتخت» گفت: «هر چه داستان «پایتخت 4» جلوتر برود چندین بازیگر چهره نیز به کار اضافه خواهد شد.» 
 
احمدی در پایان درباره حضور بازیگر چینی نقش «چوچانگ» اعلام کرد: «این بازیگر در کنار دیگر بازیگران سریال است؛اما هنوز مقابل دوربین نرفته است.» 
 
 سری چهارم سریال «پایتخت» برای ماه رمضان امسال و به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال ساخت است. این سریال طنز مدتی پیش در کشور چین کلید خورد و صحنه‌های مربوط به سفر ارسطو و چوچانگ در این مجموعه تصویربرداری شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.