محرابی:

با حامی مالی تیم های ضعیف را تقویت می کنیم/لیگ آبهای آرام بعد از بازگشت از کاپ ها برگزار می شود

رئیس کمیته داوران و مسئول برگزاری لیگ از برگزاری لیگ آبهای آرام بعد از بازگشت از کاپ ها خبر داد و گفت: با حامی مالی تیم های ضعیف را تقویت می کنیم.

با حامی مالی تیم های ضعیف را تقویت می کنیم/لیگ آبهای آرام بعد از بازگشت از کاپ ها برگزار می شودمرتضی محرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفته  چهارم و پنجم لیگ کانوپولی بانوان برگزار شد و باشگاه اصفهان در بخش آقایان و بانوان صدرنشین شد و پیگیر هستیم که اواخر اردیبهشت ماه مرحله بعدی لیگ را در مازندران یا زنجان برگزار کنیم.
 
وی افزود: تیم هیات اصفهان و تیم تجهیزات قایقرانی اصفهان در بخش بانوان صدرنشین و تیم باشگاه قایقرانی اصفهان در بخش آقایان نیز صدرنشین هستند که تیم مقاومت بسیج زنجان در تعقیب تیم اول و باشگاه مرزبانی نزاجا سوم شد.
 
محرابی در خصوص وضعیت لیگ آبهای آرام گفت: تیم آبهای آرام به دلیل اعزام به پرتغال و آلمان برای حضور در کاپ ها بعد از بازگشت تیم ها و به منظور کم کردن فشار حاصله روی ورزشکاران لیگ را برگزار خواهیم کرد.
 
رئیس کمیته داوران و مسئولان برگزاری لیگ در خصوص وضعیت ورزشکاران گفت: نسبت به سال های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار هستیم و تجهیزات بهتری در اختیار داریم فقط احتیاج به حامی مالی در این تیم داریم تا بتوانیم ورزشکاران را حمایت کنیم البته چند باشگاه از نظر مالی از وضعیت خوبی برخورداند ولی اکثر هیات ها با مشکل مواجه هستند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کانوپولوی بانوان باشگاه هیات قایقرانی اصفهان با 22 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تجهیزات قایقرانی سپاهان اصفهان با 19 امتیاز دوم است و راهبران بندر فریدون کنار با 9 امتیاز در رده سوم جای گرفت.
 
محرابی در ادامه تصریح کرد: رقابت تیم های تجهیزات قایقرانی سپاهان 8 بر یک بنادر و دریانوردی نوشهر را شکست داد، بنادر و دریانوردی نوشهر 4 بر 3 هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری را برد، باشگاه هیات قایقرانی اصفهان 5 بر3 از سد تجهیزات قایقرانی سپاهان گذشت، باشگاه هیات قایقرانی اصفهان 10 بر یک بنادر و دریانوردی نوشهر را از پیش رو برداشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار