دکتر حریرچی گفت: طرح پزشک خانواده درحال حاضر در 2 استان کشور و در برخی مراکز دیگر در حال اجرا است که با جدیت آن را تقویت می‌کنیم ضمن اینکه هدف ما گسترش شبکه بهداشتی و درمانی در سراسر کشور است.

دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشـت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: آنچه تا کنون در مورد نظام ارجاع و پزشک خانواده و سطح بندی گفته شده همه در یک بستر سیستماتیک و در قالب شبکه است. در مراکزی که نظام پزشک خانواده در حال انجام است مانند استانهای فارس و مازندران و همچنین شهرها و روستاهای زیر 20 هزار نفر، شدیدا طرح را تقویت کردیم به طور مثال تعداد پزشک خانواده روستایی را از 4500 پزشک به 6800 رساندیم.

حریرچی گفت: با توجه به نظام شبکه‌ای که تعریف شده مهمترین هدف ما، تعریف مراقب سلامت برای تمام جمعیت کشور است یعنی مردم در روستاها با مجوز و در شهر با مراقب سلامت به صورت فعال حمایت می‌شوند و مشکلات و مسائلی که دیده شود به پزشک شبکه ارجاع داده می‌شود این کار در حال انجام است که در هفته سلامت در مشهد آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروندمازندرانی
۱۲:۵۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
طرح بسیار بدی می باشد
بنده بابت بیمه ماهانه پول پرداخت می کنم اما چون فقط مهر پزشک خانواده در دفترچه ندارم (یادم رفته بود که بزنم) هزینه های ویزیت و دارو را آزاد پرداخت می کنم
طرح بسیار بسیار بدی است
آخرین اخبار