سرمربی پرسپولیس گفت:ما باید گل های بیشتری می‌ زدیم اما مهم این است که با این پیروزی فشار را از روی خود برداشتیم.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  برانکو  سرمربی پرسپولیس که توانست در مقابل پیکان به پیروزی دست یابد گفت:  به بازیکنان به خاطر برد تبریک می‌گویم چون نشان دادند تحت فشارهای بزرگ هم می‌توانند کار کنند . مقابل حریفی پیروز شدیم که به سختی می‌ شود شکستش داد.پیکان نتوانست شانس گلی ایجاد کند.
 
وی افزود:بازیکنان من تحت فشار خوب عمل می‌ کنند. البته ما باید گل های بیشتری می‌ زدیم اما مهم این است که با این پیروزی فشار را از روی خود برداشتیم. ما در بازی با استقلال خوزستان،‌سپاهان و لخویا هم فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم.
 
وی در مورد حضورش در پرسپولیس گفت:اگر شرایط باشگاه خوب بود سراغ من نمی‌آمدند. من آگاهانه سراغ پرسپولیس آمدم تا در این شرایط سخت بجنگیم.
 
وی ادامه داد: این خیلی مهم است که دیگر به حاشیه امن رسیده ایم. هر زمان که فرصت داشتیم به دروازه پیکان حمله کردیم و به نظرم این برد بار بزرگی را از دوش بازیکنان ما برداشت .

سرمربی  پرسپولیس گفت: باید نتیجه بهتری رقم می‌ زدیم تا باعث خوشحالی بیشتر هوادارانمان بشود. اما با همین برد هم می‌ توانیم با روحیه بهتری به مصاف بنیادکار برویم.
 
وی افزود:ما امروز با یک بازی درگیرانه شانس های گلزنی زیادی را خلق کردیم و این در شرایطی است که ما هر سه، چهار روز یک بار به زمین می‌ رویم.با وجود خستگی بازیکنان به خاطر فشردگی مسابقات   تمرینات گلزنی را انجام می‌دهیم زیرا پرسپولیس هرگز حق بازی دفاعی ندارد.
 
وی در مورد آنالیز بازی ها و بازیکنان ادامه داد: در ذهن من همه چیز مشخص است. ما هر روز مشغول آنالیز هستیم و تنها در انتهای فصل مشخص می‌ شود که کدام بازیکنان مورد نیاز ما هستند.من و همکارانم در ذهن خودمان آنالیز انجام می‌دهیم و نمی‌خواهیم که مرتکب اشتباه شویم.
 
وی  در مورد لیست فصل بعد افزود: در حال حاضر ارزیابی هایی انجام داده ایم اما من نظری نمی‌ دهم و مرتکب این اشتباه نخواهم شد. من امیدوارم بازیکنانم با طراوت بیشتری به میدان بروند.ولی پیام صادقیان فصل آینده در پرسپولیس جایی ندارد.
 
وی در مورد وضعیت مالکیت باشگاه گفت: مهمتر از همه چیز مؤسسه پرسپولیس است . تبریک می‌گویم به کسانی که می‌خواهند بیایند در پرسپولیس سرمایه‌گذاری کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
برانکو موفق باشی. حرفهایت منطقی و صحیح است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
خداحافظ پیام صادقیان خداحافظ حاشیه
آخرین اخبار