با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشکده بهداشت شهرستان اوز ، مرکز ام آر آی و مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) شهرستان گراش به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از (وب دا)؛ دکتر هاشمی در سفر به استان فارس و در جمع خیرین و اساتید شهرستان گراش با بیان اینکه خیرین جزو سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند. 

وزیر بهداشت گفت: کارهایی که خیرین انجام می‌دهند بالا‌ترین سرمایه دنیوی و اخروی آنان است و آرامشی که با انجام امور خیر ایجاد می‌شود قابل قیاس با هیچ چیز در دنیا نیست. 

صدا و سیما اراده‌های خیر اندیشی که در گوشه گوشه این سرزمین زیباییهای کم نظیری را در خدمت به مردم خلق می‌کنند، به تصویر بکشد. 

دکتر هاشمی تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی گراش و بیمارستان آموزشی این شهرستان نماد همدلی و همزبانی خیرین و مردم با دولت و نظام است. 

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت با وجود تمام مشکلات مالی سلامت را جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی خود قرار داه است و امیدوار هستیم با کمک همه مسولین، مردم و خیرین در مسیر اعتلای کشور گام برداریم. 
 
 دکتر هاشمی به دستاوردهای دولت در امور داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: کاهش تورم، ایجاد آرامش نسبی در کشور و ارتباط موثر و مقتدرانه با دیگر کشور‌ها همراه با حفظ عزت و اقتدار کشور از جمله این دستاور‌ها بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار