سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر بی خبری باشگاه از رفتن بنی کوچویی به تیم فیلیپینی گفت: موضوع را از طریق قانونی پی گیری می کنیم.

اسداله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد پیوستن بنی کوچویی فوروارد تیم به لیگ فیلیپین توضیح داد: بنی به صورت غیرقانونی به فیلیپین رفته است. او حتی به مسئولان تیم خبر هم نداد. آن هم در شرایطی که 70 درصد پول خود را گرفته است و در بازی بسیار مهم مقابل نفت آبادان به او نیاز مبرم داشتیم. بنی دست ما را در پوست گردو گذاشت و برای بازی فوروارد دیگری هم نداشتیم.

وی ادامه داد: ما از طریف فدراسیون اقدام کرده ایم و به صورت قانونی نیز شکایت می کنیم. او باید تمام پول خود را به باشگاه برگرداند. چنین رفتاری حرفه ای نیست چون بنی با تیم ما قرارداد داشت و هنوز بازی ها به اتمام نرسیده است. البته از نظر قانونی می توان جلوی او را گرفت. از طریق فدراسیون هم با فدراسیون بسکتبال فیلیپین تماس می گیریم تا جلوی بازی او گرفته شود.

رفتن بنی به چه صورت بوده است؟ کبیر گفت: بنی در بازی با صنایع هم برای تیم به میدان رفت. بعد از آن چمدان خود را می بندد. بازیکنان دیگر می پرسند که کجا می رود؟ به آنها جواب می دهد که از مسئولان تیم اجازه گرفته ام و روز چهارشنبه برای بازی با نفت آبادان به تیم ملحق می شوم. ما هم قبل از بازی دیدیم هیچ خبری از او نیست. هر چه با شماره ایران و آمریکای او تماس گرفتیم هم پاسخی داده نشد.

گفتنی است کوچویی از تیم فیلیپینی مبلغ 15 هزار دلار برای یک ماه آینده دریافت می کند که معادل 30 درصد باقیمانده از قرارداد او در تیم گرگان است. با این اوصاف دلیل تصمیم این بازیکن به جدایی بی خبر از گرگان و سفر به فیلیپین مشخص نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبیر ، بنی ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار