سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با حسرت امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول، غیبت عماد سلمانی در بازی با گرگان را به مسائل انضباطی مربوط دانست و در مورد غیبت لاله زاده نیز توضیح داد.

هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد نتایج خوب دیرهنگام این تیم در لیگ حرفه ای به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در لیگ ملی هم نتایج بدی نگرفته بودیم اما چند بازی نیم فصل اول لیگ حرفه ای را به خاطر عدم تمرکز از دست دادیم. در نهایت بعد از بازی با دانشگاه آزاد در انتهای نیم فصل روند فوق العاده ای داشتیم. قطعا با توجه به حساسیت این مقطع فصل، بیشتر حسرت امتیازاتی را می خوریم که از دست دادیم.

سامری در پاسخ به سوالی در مورد علت قرار نداشتن عماد سلمانی در ترکیب و بازی ندادن به یونس لاله زاده مقابل گرگان گفت: برای ما شخصیت تیمی خیلی مهم است. شاید این بازی فوق العاده حساس و مهم بود اما سعی ما این است که بازیکن محور نباشیم. در اوج حساسیت لیگ هم ترجیح می دهیم که تیم خوبی داشته باشیم نه یک تعداد بازیکن خوب به صورت انفرادی. 

بحث سلمانی انضباطی و موضوع لاله زاده فنی بود

وی ادامه داد: بحث عماد سلمانی انضباطی بود و حالا هم به باشگاه سپرده شده است. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، تابع آن هستیم. در بازی با گرگان او در ترکیب نبود اما برای بازی با دانشگاه آزاد، نظر باشگاه مهم است. یونس لاله زاده هم جزء ترکیب بود اما از او استفاده نکردیم چون هر کسی که به آبادان می آید باید در قالب تیم قرار بگیرد و چارچوب کار تیمی را رعایت کند.

سامری تاکید کرد: اگر کار تیمی ما ضعیف هم باشد باید کاری را که از بازیکن می خواهیم انجام دهد و در خدمت تیم باشد.

وی در مورد لزوم بردن دانشگاه آزاد برای صعود به پلی آف گفت: با تیم خیلی خوبی بازی داریم که بردن آنها سخت است. نباید فراموش کرد که ما در سال اول بیشتر دنبال درست کردن شخصیت تیمی بودیم و این موضوع برایمان بیشتر از نتیجه اهمیت دارد. البته برای رفتن به جمع چهار تیم هم تلاش می کنیم.

سرمربی نفت افزود: ما تمام کارهایی را انجام دادیم که می گفتند نمی توان انجام داد. مهرام را بردیم، در حالی که می گفتند این نتیجه امکان ندارد. گرگان را با اختلاف بالای 15 امتیاز شکست دادیم در حالی که این کار را هم ممکن نمی دانستند بنابراین مقابل دانشگاه آزاد هم پیروزی ما غیرممکن نیست و تا لحظه آخر می جنگیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سامری ، بسکتبال ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار