تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال ایران در مصاف با کشور میزبان 3 بر1 پیروز شد.

ستاره آرژانتینی ناپولی در آستانه پیوستن آرسنالبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت هاي زير ٢٣ سال بانوان آسیا از صبح امروز جمعه یازده اردیبهشت به ميزباني فيليپين آغاز شد.
 
تيم ملي ايران نيز در نخستين گام مقابل ميزبان قرار گرفت و با نتيجه ٣ بر يك پيروز شد و به جمع هشت تیم برتر رقابت ها صعود کرد تا روز یکشنبه برای تعیین سرگروهی به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان رود.

در ست نخست این دیدار دو تیم بازی پاياپايي را ارائه كردند.
 
 اما بانوان ايران که با ترکیب سياوشي، روستا، چملانيان، صابري، متقيان، كدخدا، دريس محمودي بازی را آغاز کرده بودند، توانستند اين ست را با نتيجه ٢٥بر ٢٢ به سود خود به پايان رسانند.

در ست دوم نیز زیر 23 ساله های دختر ایران برتري خود را در حضور تماشاگران پر شمار فیلیپینی به رخ حريف كشيدند و با بازي زيباي خود در اين ست هم با نتيجه ٢٥ بر ٢٢ پيروز شدند.

در ست سوم میزبان همه تلاش خود را برای پیروزی کرد و با وجود اینکه تا امتیازات پایانی دو تیم برابر بودند، فیلیپینی ها با زدن چند سرویس مهار نشدنی 25 بر 19 پیروز شدند.

در ست چهارم شاگردان مریم هاشمی و عباس برقی با بهره جستن از  انالیز همزمان موفق شدند 25 بر 20 فیلیپین را در خانه شکست دهند و در نخستین مسابقه خود با وجود شرایط سخت اب و هوایی سه امتیاز این رقابت ها را از آن خود کنند و شگفتی ساز روز اول نام گیرند.

تيم ملي زير ٢٣ سال ايران شنبه استراحت دارد و روز يكشنبه به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار