سرمربی فوتبال باشگاه آرسنال نایب قهرمانی لیگ برتر جزیره را از آن تیم خود دانست.

ونگر: نایب قهرمانی از آن آرسنال استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت: در جریان رقابت های این هفته لیگ برتر انگلیس آرسنال موفق شد با نتیجه 3 بر 1 هال سیتی را از میان بردارد آرسنال هم اکنون در جایگاه دوم قرار دارد از دیدگاه آرسن ونگر سرمربی این تیم می تواند این جایگاه را حفظ کند و در نهایت لیگ را با نایب قهرمانی به پایان برد.
 
وی در این خصوص گفت: ما در برابر هال سیتی موقعیت های فوق العاده ای را خلق کردیم، اما در کل ما تعادل خوبی را در زمین برقرار کرده بودیم که ناشی از اعتماد به نفس و تمرکز تیم ما بود.
 
وی اظهار داشت: با تکیه بر حرکت ها و تکنیک های فوق العاده، توانستیم موقعیت های بی نظیری خلق کنیم. ما در نهایت لیگ را با عنوان نایب قهرمانی به پایان می‌رسانیم، من بر این باور هستم که هم اکنون در موقعیت ایده آلی قرار داریم و می توانیم به راحتی به جمع 4 تیم برتر لیگ اضافه شویم، اما ما باید کیفیت بازی مان را در دیدارهای آتی حفظ کنیم و بر روی مسابقات بعدی خود تمرکز کنیم.
 
وی تصریح کرد: فینال جام حذفی تا اندازه زیادی به تیم ما کمک کرد تا اعتماد به نفس تیم خود را حفظ کنیم، اما من بر این باور هستم که می توانیم صعود کنیم و تیم مان را ارتقاء دهیم.
 
وی افزود: جک ویلشر بازگشته است و 25 دقیقه بازی کرد و من فکر می کنم توانست به خوبی کار کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار