کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک 22 تا 24 اردیبهشت 94 در تهران برگزار می‌گردد.

دکتر نادر منتظرین دبیر کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستری مناسب برای ارایه آخرین دستاوردهای علمی با پژوهشی دانشگاه‌ها، چالش‌های واحدهای صنعتی و نیز تبادل اطلاعات میان اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران این عرصه در سطح ملی و بین المللی خواهد بود. 

وی افزود: محورهای این کنفرانس شامل: مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، مکانیک سیالات، ترمودینامیک و انتقال حرارت، انرژی و محیط زیست، بیو، میکرونانو مکانیک، طراحی و قابلیت اطمینان سامانه‌های مکانیکی، ساخت و تولید، خودرو و حمل و نقل و آموزش مهندسی مکانیک است.

وی تصریح کرد: سخنرانان کلیدی این کنفرانس جمعی از برجسته‌ترین اساتید مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و مهندسان و متخصصان ممتاز و صاحب نظر صنعت می‌باشند و این کنفرانس در نظر دارد با فراهم کردن محیطی مناسب، پژوهشگران و دانشجویان را گرد هم آورد تا از مطالب و سخنرانی‌های ذکر شده حداکثر بهره را ببرند. 

وی از تمامی مهندسان و صاحب نظران مهندسی مکانیک، پژوهشگران، اساتید و مدیران صنایع دعوت به عمل آورد تا با حضور در این همایش ضمن تبادل تجربیات و نظرات خود به افزایش سطح و اعتبار این کنفرانس کمک نمایند. 



انتهای پیام/ 
برچسب ها: کنفرانس ، مهندسی ، مکانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار