در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور، موضوع‌های شرط داشتن بادیگارد در ایران و پرونده جنایی برای شرور صورت زخمی پیگیری می‌شود.

از شرط داشتن بادیگارد در ایران تا راز خاموش رگبار مرگ در شب تاریکبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران روزنامه ایران، جام جم، همشهری، هفت صبح، کیهان در صفحات اجتماعی امروز خود به مطالبی همچون راز خاموش رگبار مرگ در شب تاریک، دستبند آهنی پایان یکسال کابوس شبانه، زنی شکم خود را با قیچی پاره کرد و... اشاره کردند که در ادامه نگاهی کوتاه به آن خواهیم داشت.

روزنامه ایران

افزایش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و جرایم مختلف به ویژه قتل بیانگر تضعیف باورهای مذهبی و بی توجهی به حقوق یکدیگر است.

ادامه و گسترش این فاجعه بزرگ نا امنی جامعه را به همراه خواهد داشت، به طوریکه تنها را چاره آن انجام اقدامات پیشگیرانه است.

 دستبند آهنی پایان یکسال کابوس شبانه

مرد جوانی که زن 19 ساله خود را در اردیبهشت ماه سال 93 به قتل رسانده بود، پس از گذشت یک سال به جرم خود اعتراف کرد.

پرونده جنایی برای شرور صورت زخمی

مرد 30 ساله‌ای در هنگام نزاع خیابانی با یکی از اراذل و شرورهای با سابقه تهران درگیر و به قتل رسید. قاتل پس از بازسازی صحنه قتل ماجرا را برای پلیس،‌خبرنگاران و حاضران تشریح کرد.

راز خاموش رگبار مرگ در شب تاریک

پسر 19 ساله تهرانی در سراوان هدف گلوله قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت. جسد وی پس از 48 ساعت و در هفتم اردیبهشت ماه سال 94 تحویل خانواده‌‌اش در تهران داده شد.

بخشش دو محکوم به قصاص در ساوه

دو زندانی که یکی از آن‌ها به مدت 17 سال به جرم قتل عمد، تحمل کیفر و دیگری به مدت 10 سال در زندان به سر می‌بردند، با گذشت اولیای دم در زمان اجرای حکم اعدام در ساوه به زندگی دوباره بازگشتند.

سقوط مرگبار جوان از آبشار دربند

پسر جوانی که برای تفریح با دوستانش به کوه‌های دربند رفته بود، هنگام شستن میوه و رفتن به حاشیه رودخانه دربند، با سر خوردن ناگهانی سقوط کرد.

جسد کوهنورد گم شده پس از 5 ماه جستجو پیدا شد

جسد کوهنورد مشهد که ساکن تهران بود، پس از 5 ماه جستجو در ارتفاعات توچال پیدا شد.

روزنامه همشهری

روزنامه همشهری در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های مشکلات اهالی محله‌های همجوار با خط آهن، حد فاصل پل کن تا بزرگراه آزادگان، بازسازی کانال‌های قدیمی آب‌های سطحی در تهران و تردد روزنانه یک میلیون خودرو در محدوده زوج و فرد، پرداخته است.

زمین زیر پای بچه‌های لب خط می‌لرزد

عبور قطارها از روی زمین حد فاصل کن تا بزرگراه آزادگان مشکلات بسیاری را برای اهالی محله‌های همجوار با خط آهن بوجود آورده است. این در حالی است که 16 سال از عمر طرح زیر گذر شدن خط‌ آهن منطقه 17 و 18 می‌گذرد، اما هم اکنون حدود 1 کیلومتر باقیمانده آن حسابی دردسر ساز شده است.

بازسازی کانال‌های قدیمی آب‌های سطحی در تهران

کانال‌های سرپوشیده هرنجی و هلال احمر تا پایان خرداد ماه سال 95 بازسازی می‌شود.

تردد روزانه یک میلیون خودرو در محدوده زوج و فرد پایتخت

روزانه حدود 500 هزار دستگاه خودرو به صورت حرفه‌ای و مستمر و در قالب سازمان یافته و ارائه خدمات عمومی در تهران را در دو بخش بار و مسافر دنبال می‌کنند. روزنانه بیش از 1 میلیون دستگاه خودرو نیز وارد محدوده زوج و فرد می‌شوند.

روزنامه هفت صبح

جزئیات گروگان گیری یک تبعه افغانی

تبعه افغانی به دست 5 تن از دیگر اتباع این کشور در خانی آباد مقابل اداره اتباع خارجه ربوده شد. گروگان گیران وی را پس از سوار کردن در اتومبیل به مکان نامعلومی منتقل کردند.

می‌‌خواستیم بدهکاری‌هایمان را صاف کنیم، سارق مسلح شدیم

سردسته باند سارقان مسلح که اقدام به سرقت 40 کیلو شمش طلا از بازار تهران کرده بود، دلیل سرقتشان را صاف کردن بدهکاری‌هایشان اعلام کردند.

شک ماموران زورگیران را به دام انداخت

پس از مشکوک شدن ماموران کلانتری 126 تهران به خودرویی با 7 سرنشین، یک باند زورگیر با داشتن سلاح‌های گرم و سرد شناسایی و دستگیر شدند.

روزنامه جام جم

روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع‌های زنی شکم خود را با قیچی پاره کرد، به تنگ آوردن همسایگان به دست پسر بچه معتاد، شرط داشتن بادیگارد در ایران پرداخته است.

شرط داشتن بادیگارد در ایران

در صورت نیاز اشخاص به داشتن محافظ پس از انجام مراحل مختلف و اخذ مجوزهای لازم در شورای امنیت کشور و پس از رده بندی‌های انجام شده، در صورت لزوم به اشخاص، محافظ شخصی یا بادیگارد داده می‌شود.

زنی شکم خود را با قیچی پاره کرد

زن 50 ساله‌ای که پس از 30 سال زندگی از شوهرش طلاق گرفته و به تهران آمده است، در مسافرخانه‌ای به قصد انتحار شکم خود را با قیچی پاره کرد.

پسر بچه معتاد همسایگان را به تنگ آورد

پسر بچه گیلانی با کشیدن انواع مختلف سیگار علاوه بر تحمیل هزینه‌های سنگین برای خانواده خود، مشکلات بسیاری را برای خانواده خود و اهالی گیلان بوجود آورده است.

روزنامه کیهان

روزنامه کیهان امروز (یکشنبه) به موضوع فکت شیت ایرانی پرداخته است.

فکت شیت ایرانی منتشر می‌شود، نمی‌شود، شده است

بنا بر سخنان ریاست جمهوری، فکت شیت قبل از‌ آمریکا منتشر شد. شبی که تفاهم نامه میان ایران و 1+5 انجام شد و بیانیه‌ای که در لوزان اعلام شد، یک ساعت قبل آن خبرگزاری‌ها فکت شیت را منتشر کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار