مربی تیم ملی روئینگ‌ بانوان گفت: به زودی به کنگره مربیان روئینگ‌ در چین خواهم رفت تا در جریان تصمیمات جدید قرار گیرم.

فرزام: به  کنگره‌ مربیان روئینگ‌ می‌پیوندم/ تا تصمیمات جدیدی گرفته شودافشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات را در دریاچه آزادی از ابتدای سال آغاز کردیم و این دومین اردوی تدارکاتی است که پشت سر می‌گذاریم و اما درحال مذاکره هستم که بتوانیم اردوها را به صورت مشترک در دریاچه‌ی آزادی و میانه برگزار کنیم تا در ماده سرعت نیز پیشروی داشته باشیم.

 وی در مورد زمان اردوی مشترک به میانه گفت: از همین اردو شروع خواهیم کرد و به سد آیدغموش‌ در میانه خواهیم رفت.

 فرزام در خصوص مسابقات دانشجویان و زمان برگزاری آن گفت: این مسابقات از اواسط تیر ماه انجام می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته کنگره مربیان روئینگ‌ به زودی در چین برگزار خواهد شد که من هم در این کنگره آسیایی دعوت شدم و عضو کمیته داوران هستم تا در تصمیم گیری‌های جدید برای این رشته حضور داشته باشم.

 فرزام در خصوص دیدگاهش نسبت به حضور ورزشکاران زیر نظرش در کسب سهمیه المپیک گفت: 4 سال پیش ما موفق به کسب سهمیه المپیک شدیم و تمام تلاشمان در سال آتی این است که همانطور که موفق به کسب سهمیه در لندن شدیم در چین هم به این مهم دست یابیم.

گفتنی است: اولین مرحله اردوی تدارکتی تیم ملی روئینگ‌ بانوان رده سنی جوانان با حضور 7 پارو زن از 11 اردیبهشت ماه در پایگاه قهرمانی سنگا چین بندر انزلی آغاز شد و این مرحله از اردو از اول خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 همچنین مرمی امیدی پارسا و یاسمن ثبوت از تهران، هما خاتمی از زنجان، مریم کرمی، مهدیس حبیبی  و پرستو ریحان از همدان و صبا خادمی از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر مریم احسانی مربی تیم تمرینات خود را انجام  می دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربیان ، تیم ، تصمیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار