قرائت: شش ورزشکار از تیم من حذف شدند/ تست گیری جدید، ورزشکاران قطعی تیم را مشخص خواهد کرد

مربی تیم ملی روئینگ مردان قایقرانی گفت: از ابتدای اردو 6 ورزشکار از این من حذف شدند و در تست گیری آتی ورزشکاران قطعی، مشخص خواهند شد.

قرائت: شش ورزشکار از تیم من حذف شدند/ تست گیری جدید، ورزشکاران قطعی تیم را مشخص خواهد کردمحمد علی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از پارسال تا به حال در چهارمین اردو به سر می بریم و در سال جدید تا به حال دومین اردوی تدارکاتی ماست که به صورت متمرکز در حال تمرین هستیم. 
 
وی افزود: اردوی خارج از کشور در برنامه های تمرینات تیم من نیست اما اولین مسابقه کاپ جهانی که در کشور ایتالیا برگزار می شود باید شرکت کنیم و امیدواریم به نتایج ارزنده ای برسیم.
 
قرائت در خصوص ادامه مسابقاتی که پیش روی دارند گفت: بعد از کاپ جهانی، مسابقات المپیاد دانشجویان جهان را پیش رو داریم در این مسابقه 5 نفر از ورزشکاران آقا حضور خواهند داشت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ما در مسابقات کاپ ایتالیا خود را محک می زنیم تا نسبت به سایر تیم های جهانی و آسیایی خود را ببینیم
 
مربی تیم ملی روئینگ مردان تاکید داشت: در ابتدای این دوره از ورزشکاران حذف شدند اما مابقی در هیات ها مشغول به تمرین هستند تا مجددا تاریخ تست گیری مشخص شود و تصمیم قطعی برای بسته شدن تیم ملی گرفته شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قرائت ، ورزشکار ، روئینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار