عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هیات واگذاری در خصوص اجاره یا فروش امتیاز باشگاه استقلال تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

هیئت واگذاری در مورد اجاره یا فروش استقلال تصمیم می‌گیردشاهرخ سبک دست عضو هیات مدیره  باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه اگر در مزایده برای باشگاه استقلال خریداری پیدا نشود قرار است این تیم را به مدت سه سال اجاره کند اظهار داشت: در خصوص  واگذاری باشگاه استقلال هیات واگذاری باید طی، یکی دو روز آینده تصمیم گیری کند اما هنوز تصمیمات لازم اتخاذ نشده و ما پیگیر این مساله هستیم تا ببینیم برنامه در آینده به چه صورت خواهد بود.

 وی بیان کرد: اعلام بحث اجازه باشگاه استقلال بر عهده هیات واگذاری خواهد بود و در صورت صلاح می‌تواند این مساله را اعلام کند البته این امر با توجه به هماهنگی که بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی اتفاق خواهد افتاد امکان پذیر خواهد بود.

 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: در حال حاضر منتظر هستیم که در هفته جاری هیات واگذاری در خصوص واگذاری باشگاه استقلال تصمیمات لازم را  اتخاذ نماید و وضعیت واگذاری این تیم را معلوم کند.

سبک دست تصریح کرد: هر کمکی که از دستم برآید به طور حتم برای باشگاه استقلال انجام خواهم داد اما مزایده به این صورت است که معمولا امتیاز باشگاه را به بالاترین پیشنهاد ارائه می‌دهند.

 از لحاظ اقتصادی با مشکلات و موانعی در سال گذشته روبرو بودیم اما امیدوارم در نهایت تمامی مشکلات در آینده حل شود و درصد هستیم جلسه‌ای را با هیات واگذاری انجام دهیم تا بتوانیم به تصمیمات لازم دست پیدا کنیم اما در کل باید نحوه واگذاری نهایی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار