امروز در نشست خبری ساعت 13.30 سازمان خصوصی سازی برنده مزایده پرسپولیس معرفی خواهد شد.

به  گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،هدایتی خودش را شانس اول برنده شدن در مزایده می داند و خیلی زود با خرید بلیط های دیدار پرسپولیس و بنیاد کار نشان داد از مالکیت در پرسپولیس مطمئن است.
از طرفی حمایت پیشکسوتان از حسین هدایتی کمی چربش رسانه ای هدایتی را نسبت به دیگر حریفان بیشتر کرده است اما بی تفاوتی سلطان در مورد هدایتی کمی شبهه برانگیز است و علی پروین بچه محل سابق هدایتی چرا از وی حمایت نمی کند؟ شاید پای یک خریدار دیگر در کار باشد.

در جناح مقابل شرکت بهنام پیشرو کیش هم به واسطه پول زیاد خودش را بالاتر از دیگران می داند و برگ برنده وی کمک هایی است که در طول این فصل به پرسپولیس انجام داده است.

نکته جالب تر اینجاست که شاید این مزایده اصلا برنده نداشته باشد و در این باره شک نکنید که اتفاقات به همین سادگی معرفی یک برنده امروز به پایان نمی رسد.

و اما یک خریدار هم که به صورت حقیقی در مزایده شرکت کرده است امروز چشم به نتیجه مزایده دوخته است و در صورتیکه مزایده بنا بر هر دلیلی برنده نداشته باشد خود را محق تر از بقیه می داند و پی گیر ماجرا خواهد بود.

وتاریخ مزایده استقلال آنطور که از شواهد بر می آید تا دو هفته دیگر تکلیف این تیم را نیز مشخص خواهد کرد و مزایده چهارم برای این باشگاه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار