دبیر جشنواره شیخ بهایی خبر داد

جشنواره شیخ بهایی 19 اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

مرادی گفت: جشنواره شیخ بهایی اردیبهشت ماه در دانشگاه شهید بهشتی آغاز به کار می کند و تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، علی مرادی دبیر جشنواره شیخ بهایی در نشست خبری که صبح امروز در وزارت علوم و تحقیقات وفناوری برگزاری شد، گفت: جشنواره حوزه کار آفرینی در کشور از سال 1381 به ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. سه جشنواره اول با عنوان کار آفرینی برگزار شد، این در حالی است که تا قبل از برگزاری جشنواره در سطح ملی در سه جشنواره منطقه‌ای تجارب لازم کسب شده بود.

مرادی بیان کرد: رویدادهایی که در جشنواره یازدهم رخ می‌دهد همکاری پارک علم و فناوری، رویداد ارائه فن‌آفرینی شیخ بهایی با حضور نماینده اسلاش از کشور فنلاند می‌باشد. 

وی اظهار داشت: در بخش غیر مسابقه‌ای در کشور با ابتکار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از دوره دوم در این جشنواره شکل گرفت. بورس ایده شامل ایده‌های کارآفرینانه و فن آفرینانه است و از میان 110 طرح رسیده و داوری شده 16 طرح در بخش بورس ایده حضور دارند. 

دبیر جشنواره شیخ بهایی اظهار داشت: در بخش بورس عرضه و فروش به منظور ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاری طرح های نیمه صنعتی را پذیرش و توسط تیم کارشناس متخصص و مجرب مورد ارزیابی فنی و اقتصادی قرار گرفته است. در این جشنواره از میان 60 طرح رسیده و داوری شده 17 طرح در بخش بورس عرضه و فروش فناوری حضور دارند.

وی در پایان در خصوص رویداد ارائه فن آفرینی شیخ بهایی خاطر نشان کرد: رویداد ارائه فن آفرینی شیخ بهایی برای اولین بار توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری رویداد جهانی اسلاش و با حضور نماینده آن برگزار می شود در این برنامه فن‌آفرینان فرصت دارند تنها در سه دقیقه به بیان فناوری جنبه‌های اقتصادی آن و شرایط توسعه و سرمایه گذاری بیش رو بپردازد و مهمانان تماشاچیان و هیات داوران را متقاعد کنند فناوری ایشان بهترین گزینه برای حضور در کنار سایر شرکت‌های نوپا و دارای فناوری است. 

رویداد اسلاش در کشور فنلاند برگزار می شود با میزبانی بیش از 15 هزار نفر از سراسر دنیا برای ایجاد فضای تبادل تجربیات و فراهم آوردن فرصت‌های سرمایه گذاری می‌‌‌ باشد. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار