سرمربی باشگاه لیورپول از عدم فروش رحیم استرلینگ خبر داد.

راجرز: استرلینگ را به هیچ قیمتی نمی‌فروشیم!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رحیم استرلینگ بازیکن باشگاه لیورپول به تازگی پیشنهاد 100 هزار پوندی لیورپولی‌های را در هفته رد کرد که حکایت از نداشتن علاقه برای باقی ماندن در میان سرخ‌پوشان بندر لیورپول دارد.

اما در میان براندون راجرز سرمربی ایرلندی این باشگاه به هیچ سرمربی ایرلندی این باشگاه به هیچ قیمتی حاضر به فروش ستاره کوچک و جوانش نیست.

وی در این خصوص گفت: او (رحیم) یک پسر جوان است که نیازمند نصیحت دارد. شما هیچ وقت نمی‌توانید از یک بچه 20 ساله بخواهید که تلفن را بردارد و با یک شبکه خبری صحبت کند. او تنها می‌خواهد فوتبال بازی کند او سال‌های آینده فوتبالش را بدون شک در لیورپول توسعه و ارتقا خواهد داد. در این مورد خاص کسانی که به او مشاوره می‌دهند (مدیر برنامه) قدری عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند اما چیزی که مشخص است او به هیچ وجه و تحت هیچ شرایط در تابستان لیورپول را ترک نخواهد کرد. ما با نماینده او و مدیر برنامه‌های رحیم صحبت خواهیم کرد و امیدواریم که در نهایت بتوانیم به یک راه حل مناسب دست یابیم.

گفتنی است آرسنال در رقابت‌های هفته 35 لیگ پریمیر انگلیسی امروز به مصاف هال سیتی خواهد رفت و هم اکنون در جدول لیگ‌برتر انگلیس با 67 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر جزیره قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار