فانی گفت: 4 بسته پیشنهادی در اختیار معلمین قرار می‌گیرد که با توجه به شرایط مد نظر خود نوع بیمه و جزئیات آن را بررسی و انتخاب می‌کنند.

دکتر فانی، وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 4 بسته پیشنهادی در خصوص بیمه طلایی فرهنگیان فعال است و معلمین می‌توانند با بررسی جزئیات نوع بیمه مدنظر خود را انتخاب کنند و مطابق آن خدمات متفاوتی دریافت کنند.

وی گفت: این امکان را برای فرهنگیان فراهم کرده‌ایم تا بر اساس شرایط مورد نظر خود گزینه‌‌ای را انتخاب کنند و در هر صورت هر گزینه را که انتخاب کردند، نیز باز هم نیمی از هزینه را دولت و نیمی از هزینه بیمه را فرهنگیان پرداخت کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درخصوص ادامه فعالیت بیمه طلایی افزود: در واقع این‌ها گزینه جایگزین گزینه قبلی می‌شود که حق انتخاب معلمین بالا می‌رود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام لطفا به فکر این باشید که یک معلم وقتی بازنشسته می شود به مشکلاتی که اثرات 30 سال کار روی او داشته گرفتار می شود پس بیمه طلایی نباید با این شرایط بر معلم تحمیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام
خواهشا رسیدگی کنید:
1- طبق بخشنامه ای که به مدارس ارسال شده است تاکید شده که، دولت در هر بسته فقط 13 هزار تومان سهم دارد و مابقی را باید همکار فرهنگی پرداخت کند.
2- ارائه این چهار بسته جهت اجراي طرح نظرسنجي و اخذ نظرات فرهنگيان سراسر كشور و نهایتا انتخاب یک بسته به عنوان بیمه طلایی خواهد بود.
خواهشا رسیدگی کنید.
-
علي
۱۹:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقاي وزيربراي نيروهاي خدماتي كه ليسانس وفوق ليسانس دارندفكري بكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
طبق بخشنامه كه در سايت وزارت موجود است ما هر گزينه اي را كه انتخاب كنيم دولت فقط 13000 تومان از آن را پرداخت ميكند نه نيمي از آن را لطفا در اين زمينه شفاف سازي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بزک نمیر بهار میاد