در دیدار های لیگ برتر آنقدر فشار بازی ها زیاد است که برخی بازیکنان در لحظاتی از بازی نمی توانند خود را کنترل کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در اواسط نیمه دوم دیدار ذوب آهن در مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حال سپری شدن بود که تابلوی تعویض داور چهارم مسابقه برای اولین تعویض تیم فوتبال ذوب آهن بالا رفت .

مرتضی تبریزی مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی سر مربی تیم فوتبال ذوب اهن ،بازیکن ورودی به زمین و مسعود حسن زاده تنها ملی پوش این تیم بازیکن خروجی این تعویض بود.
حسن زاده که علی رغم دوندگی و تلاشی که کرده بود در چند موقعیت موفقیت چندانی نداشت و به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه یک کارت زرد نیز دریافت کرده بود ،این تصمیم را نپذیرفت و با حالتی متعجب و با عصبانیتی مشهود و البته با اصرار قاسم حدادی فر از زمین بازی بیرون آمد همچنین این بازیکن از دست دادن با سر مربی خود داری کرد و مستقیم به سمت رختکن روانه شد هر چند که حسن زاده به نیمکت تیم بازگشت اما با حالتی قهر آمیز بازی را تا پایان دنبال کرد .

وی در مصاحبه پس از بازی نیز از تعویض خود به شدت گلایه کرد و در هر صورت شنیده ها حاکی از این است که با گذشت چند روز از این مسابقه این بازیکن مستعد و گلزن که به نوعی یکی از پدیده های لیگ چهاردهم محسوب می شود تصمیم گرفته است در حضور دیگر بازیکنان از سر مربی تیم دلجویی کند و با معذرت خواهی قائله را ختم به خیر کند.

طبق شنیده ها از منابع آگاه مسعود حسن زاده عصر امروز در تمرین عمومی تیم شرکت کرده است و به نظر می رسد در لیست اولیه دیدار هفته 29 لیگ برتر در مقابل ملوان انزلی جایی نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار