کاپیتان باشگاه فوتبال لیورپول مدعی شد که تیمش می تواند بازی های باقی مانده را ببرد و راهی لیگ قهرمانان شود.

لیورپول می تواند بازی باقی مانده را ببرد/لیگ قهرمانان پیش روی لیورپول است نه یونایتد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه لیورپول؛ باشگاه لیورپول در رقابت های این هفته لیگ برتر جزیره موفق شد باشگاه کوئینز پارک رنجرز را از میان بردارد، این پیروزی سرخ پوشان بندرلیورپولی در شرایطی رخ داد که باشگاه منچستریونایند تیم رقیب آنها در جایگاه چهارم جدول سومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد. 
 
مسئله ای که باعث شد امیدهای لیورپولی ها تا اندازه زیادی قوت گیرد واین تیم خود را برای حضور در 4 تیم و صعود به لیگ قهرمانان آماده کند. 
 
در این میان استیون جرراد  کاپیتان باشگاه لیورپول نسبت به حضور تیمش در این رقابت ها ابراز امیدواری کرد و بر این باور است که لیورپول می تواند جواز حضور در فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 
 
وی در این خصوص گفت: من بر این باورم که مربیان همیشه به فصل آینده چشم می‌دوزند، اما رقابت های این فصل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، وقتی که شما عضوی از تیم لیورپول می شوید باید تمام فشارها را تحمل کنید در تمام بازی ها سعی کنید که به عنوان تیم برنده زمین مسابقه را ترک کنید.  وقتی که شما در چند بازی با شکست مواجه می شوید آماده هستید که به دیدارهای بعدی یورش ببرید و به نوعی پیروز شوید، ما نیز قصد چنین کاری داریم و در نهایت موفق خواهیم شد به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار