معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از نصب و جانمایی دوربین‌های نظارت تصویری در پایانه تاکسیرانی صادقیه با هدف نظارت بر سرویس دهی خطوط تاکسی های فعال خبر داد.

ولی نجات‌اللهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به نصب و جانمایی دوربین‌های نظارت تصویری در منطقه غرب تهران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی ‌های صورت گرفته برای روانسازی تردد و رفع گروه‌های ترافیکی با بهره‌‌گیری از پتانسیل‌های موجود دوربین نظارتی ترافیک در این محل نصب شد.

نجاتی افزود: پایانه تاکسیرانی صادقیه به لحاظ واقع شدن دریکی از نقاط پرتردد در پایتخت از مهمترین پایانه‌های تاکسیرانی غرب تهران است.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقا کیفی سرویس‌دهی و خمات رسانی به شهروندان با نصب سیستم نظارت تصویری در پایانه تاکسیرانی صادقیه کنترل خطوط تاکسی از طریق دوربین انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: با این اقدام علاوه بر اعمال نظارت بیشتر بر عملکرد خودرو‌های مجاز، به محض ورود خودروهای شخصی و غیر مجاز که مبادرت به سوار کردن مسافر در پایانه می‌کنند و شماره پلاک آنها را ثبت و جریمه‌ای خودکار برای آنها منظور می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار