اولین همایش ‌منطقه‌ای "طب و ایثار" با حضور 500 پزشک، پیراپزشک و داروساز از پنج ‌استان غربی‌کشور، از امروز درکرمانشاه آغاز بکار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛رییس‌دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: این همایش سه‌ روزه با هدف یادآوری رشادت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها و نام‌آوریهای جامعه‌پزشکی در دوران دفاع ‌مقدس برگزار می‌شود.

حسین کریم همچنین تجلیل از مقام‌شهدای جامعه‌پزشکی، یادآوری افتخارات دفاع‌مقدس به جامعه‌ جوان‌ پزشکی کشور و نیز بررسی مشکلات و پیامدهای و عوارض‌های ناشی از جنگ به خصوص بررسی وضعیت مجروحین‌شیمیایی را ازدیگر اهداف برگزاری این ‌همایش عنوان کرد.

این‌ همایش با همکاری بهداری غرب ‌کشور، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، سپاه نبی‌اکرم(ص) و صدا و سیمای مرکزاستان برگزار می‌شود.

کریم در ادامه به فداکاریهای جامعه‌پزشکی در دوران دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: در حال‌حاضر برترین و زبردست‌ترین جراحان ‌کشور پزشکانی هستند که دوران آموزش خود را در جبهه‌ها گذرانده‌اند و جبهه‌های ‌جنگ بهترین‌ دانشگاه برای آنان بود، زیرا توانستند آموخته‌های خود را بصورت عملی فرا بگیرند.

همایش منطقه‌ای «طب و ایثار» از 15 تا 17 اردیبشهت‌ماه در ساعات صبح و بعدازظهر با ارائه پنل‌های آموزشی درمحل تالار انتظار برگزار شده و غرفه‌هایی شامل شرکت‌های بیمه‌گر، غرفه بیماران‌سرطانی و غرفه فروش تجهیزات‌پزشکی در آن دایر است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، منطقه ، اولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.