شهردار شهریار گفت: 4 پروژه شهری و عمرانی در این منطقه اعم از دو ورزشگاه، یک کمربندی و ساختمان مرکز کنترل ترافیک و حوزه حمل و نقل شهری آماده بهره‌برداری و افتتاح رسمی است.

 مسعود رهنما شهردار شهریار در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،   با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی های متعدد و بالقوه در شهر شهریار اظهار کرد: تقویت فرصت ها و رفع تهدیدها همواره در حوزه مدیریت شهری مد نظر ما و مسئولان ذیربط قرار دارد و و بمنظور توسعه شهری در این شهر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. 

وی در ادامه افزود: پروژه‌ها و طرح‌های متعددی مد نظر قرار گرفته و بخشی از آن آماده افتتاح و بخشی دیگر نیز در آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید. 

رهنما در ادامه و در تشریح طرح‌ها و پروژه‌های تکمیل شده شهرداری شهریار عنوان کرد: 4 پروژه اعم از دو ورزشگاه ، یک کمربندی و ساختمان کنترل ترافیک و حوزه حمل و نقل شهری آماده بهره‌برداری است که با افتتاح آن زیرساخت‌های شهری در این منطقه بیش از پیش تقویت می شود. 

شهردار شهریار در پایان تصریح کرد: مکاتبات لازم با مسئولان استانی به منظور بهره‌برداری از این طرح‌ها عملیاتی شده و در آینده‌ای نزدیک  به صورت رسمی افتتاح خواهد شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، شهریار ، 4 پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار