دشمنان قصد دارند شعارهای خود را به ایران تحمیل کنند، از همین رو فرمایشات مقام معظم رهبری باید مبنای کار ما قرار گیرد تا موفق شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛  نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ملاقات با آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان گفت: در فک شیت که طرف مقابل منتشر کرده به خوبی زیاده خواهی‌ها روشن است و حتی بیشتر از بحث‌های همیشگی و تعریف شده  برای همین نباید به طرف مقابل اعتماد کرد و خوش بین بود.

جلیلی افزود: تحولات در منطقه نشان می‌دهد که نظام سلطه حاکم در منطقه از دشمنی دست بردار نیست و کسانی که چندی پیش شعارشان مبارزه تروریسم بود اکنون به حامیان تروریسم تبدیل شده‌اند و از آنها پشتیبانی می‌کنند.

عضو مجمع تخیص مصلحت نظام با تاکید بر قدرت غیر قابل ایران اضافه کرد: به غیر از آلمان سایر کشورهای طرف مقابل هزاران کلاهک اتمی دارند اما نگران وجود چند سانتریفیوژ در ایران هستند.

جلیلی با اشاره به اینکه سازمان ملل ظلم به مردم یمن را محکوم نکرده است گفت: متاسفانه سازمان ملل از این ستمی که به مردم یمن رفته حمایت می‌کند و حاکی از آن است که ایران در تروریسم  و حقوق بشر مدعی است نه متهم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.