شنیده‌‌ایم حامد رضایی سرعتی‌زن دعوت شده به تمرینات تیم ملی بنابه دلایلی اردوی تدارکاتی تهران را در آستانه حضور در مسابقات لیگ جهانی 2015 ترک کرده است.

سیاست مدارا با والیبالیست‌ها خطرساز می‌شود/بازیکنان بهانه‌های واهی را کنار بگذارندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق آیین نامه تمامی بازیکنان فعال در لیگ متعهد هستند تا پس از پایان مسابقات باشگاهی در صورت دعوت از سوی کادر فنی تیم ملی در خدمت این تیم باشند و عدم حضور آن‌ها در تمرینات از سوی فدراسیون باید با واکنش‌‌های خاص همراه باشد اما انگار در والیبال امروز شرایط عوض شده است و دعوت‌شدگان می‌توانند به بهانه‌های واهی از حضور در تمرینات و اردوهای تدارکاتی سرباز زنند.

هیچ کسی نمی‌داند که چرا آرمین تشکری از حضور در تمرینات تیم ملی انصراف داده است. وی پس از گرفتن این تصمیم ناگهانی‌ تلفن های خبرنگاران ورزشی را پاسخگو نبود و به اعضای کادر فنی هم با گفتن این جمله که به خاطر مسائل خانوادگی اردو را ترک کردوم قائله را ختم به خیر کرد و مسئولان فدراسیون هم اذعان داشتند که در خصوص ادامه حضور این بازیکن در اردوهای بعدی باید کمیته انضباطی تشکیل شود.

حال که شمارش معکوس برای حضور تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی 2015 آغاز شده حامد رضایی دیگر سرعتی‌زن تیم ملی هم از حضور در تمرینات انصراف داد. شنیده‌ها هم حاکی از آن است که دفاع وسط ارومی هم بهانه پدرشدن و رسیدگی به خانواده را برای ترک اردو بیان کرده است.

بدون آن‌که کواچ اقدامی در خصوص انتخاب و یا حذف بازیکنان انجام دهد برخی‌ها بنا به دلایل واهی انصراف می‌دهند آیا بهتر نبود ملی‌پوشان ما درک کنند که به همان اندازه که در قبال خانواده مسئول هستند باید در برابر چندین میلیون نفر هوادار والیبال هم پاسخگو باشند و به راحتی تمرینات را ترک نکنند. آن‌ها می دانند که این تیم در لیگ جهانی امسال مقابل ابرقدرت‌های دنیا باید قد علم کند پس نیاز به استفاده و حضور تمامی پتانسیل‌ها دارد چرا به راحتی پیراهن تیم ملی را از تن درمی‌آورند؟

در این خصوص به وضوح باید گفت که سیاست مدارایی که فدراسیونی‌ها در مقابل این دسته از بازیکنان درپیش گرفته‌اند آینده والیبال را که به قول FIVB رشد موشکی داشته تحت تاثیر قرار می‌دهد....

بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می شوند برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مبالغ خوب و بالا قرارداد می‌بندند این پول حرفه‌ای٬‌ رفتارحرفه‌ای را هم می‌طلبد اما اتفاقات اخیر در تیم ملی باعث شده این ذهنیت برای همگان به وجود آید که پول عامل بروز رفتارهای ناگهانی از سوی برخی دعوت‌شدگان به تیم ملی است چراکه در هر دورانی پوشیدن پیراهن تیم ملی برای همگان یک افتخار بزرگی محسوب می‌شد و به هیچ عنوان بازیکنان حاضر نبودند آن را به راحتی از دست دهند.

حامد رضایی در حالی اردوی تدارکاتی تیم ملی را ترک کرد که نامش در لیست 25 نفره ارائه شده از سوی کواچ به فراسیون جهانی برای حضور در لیگ جهانی ثبت شده بود.

در مسابقات لیگ جهانی امسال تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی با تیم‌های آمریکا٬‌ لهستان و روسیه همگروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار