سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: با همین بضاعت کمی که در جودو داریم می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم.

زارعیان: با همین بضاعت کم نمایش خوبی ارائه می‌دهیم/ قبل از کویت برای زیارت به مشهد می‌رویممجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال برگزاری چهارمین مرحله از اردوها هستیم که صبح روی تکنیک و تاکتیک بچه‌ها کار کردیم و بعد از ظهر هم تمرین سبک میدانی خواهیم داشت شرایط بچه ها بد نیست و بضاعت ما همین است.

وی ادامه افزود: به دلیل رطوبتی بودن کشور کویت تصمیم گرفتن زودتر به کویت برویم تا بچه ها با شرایط آب و هوایی آن جا آشنا شوند و قرار شد قبل از مسابقات دو جلسه تمرین برگزار کنیم بیست  و دوم وزن کشی را داریم و نخستین جودو کار ما روز بیست و سوم به روی تاتامی  خواهد رفت که امید زیادی برای گرفتن نتیجه خوب داریم.

زارعیان تصریح کرد: قرار شد برای دادن روحیه سفری یک روزه به مشهد داشته باشیم تا بچه‌ها با روحیه کامل به مسابقات آسیایی اعزام شوند که اگر هزینه‌های  این سفر یک روزه محیا شود فردا به پابوس امام رضا(ع) خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی جودو بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا چون نزدیک به مسابقات المپیک است، سهمیه المپیک محسوب می‌شود و تیم‌ها با تمام قدرت به این مسابقات می‌آیند و ما هم با تمام بضاعتمان و هر چه داریم به این روادید اعزام می‌شویم.

 وی همچنین بیان کرد: بچه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و با قدرت به روی تاتامی خواهند رفت و تمام سعی‌مان را خواهیم  کرد که بچه‌ها روی سکو باشند.

ورزش ما رکوردی نیست، رقابتی است

 زارعیان تاکید کرد: ورزش ما رکوردی نیست بلکه رقابتی و برای نتیجه گرفتن باید شرایط خوب باشد و جودو ورزشی است که قابل پیش بینی نیست و ورزش لحظه هاست.

وی همچنین گفت: چون قرار است در مسابقات تیمی هم شرکت کنیم دو نفر اضافه همراه تیم می‌بریم و در کنار قدیمی‌ها مثل قاسمی نژاد، جمالی، مولایی و محجوب، چند نفر از جوانان را هم به این مسابقات اعزام می‌کنیم تا کسب تجربه کنند.

 زارعیان در پایان خاطر نشان کرد: کل بضاعت جودو ما همین است و می‌خواهیم با همین بضاعت کم نمایش خوبی را در کویت داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار