نایب رئیس فدراسیون جودو به پیشنهاد رئیس کمیته آموزش و موافقت اعضای کنگره اتحادیه جودو آسیا به عنوان دبیر این کمیته انتخاب و معرفی شد.

میراسماعیلی ، دبیر کمیته آموزش، مربیان و کاتا  آسیا شدبه گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا که امروز دوشنبه با حضور تمامی اعضا و همچنین رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی برگزار شد که در نهایت دو نماینده از ایران در کمیته آموزش ، مربیان و کاتای آسیا انتخاب شدند.

در  جلسه  امروز، ابتدا دکتر رستگار  رئیس فدراسیون جودو ، به همراه مسئولان فدراسیون بنگلادش و مغولستان به عنوان ناظران انتخابات معرفی شده و سپس انتخابات برگزار شد .

همانطور که از قبل اعلام شده بود در پست های رئیس ، دبیرکل و خزانه دار، تنها  یک نفر کاندید حضور داشتند  که در نهایت با رای اعضا "عبیدالعنزی" برای چهار سال آینده به عنوان رئیس اتحادیه جودو آسیا انتخاب شد.

"کومار" از هند و خانم "امل حسن" از امارات هم به ترتیب به عنوان دبیرکل و خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته اجرایی اتحادیه آسیا از سوی رئیس "العنزی" منصوب و معرفی شدند که از ایران " محمد درخشان" در سمت رئیس کمیته آموزش ، مربیان و کاتای آسیا ابقا و عضو کمیته اجرایی باقی ماند.

در این جلسه پیشنهاد راه اندازی جام باشگاههای آسیا از سوی رئیس اتحادیه مطرح و ایران هم پیشنهاد میزبانی اولین دوره آن را ارائه داد که در صورت تائید اجرایی خواهد شد. ضمن اینکه از سوی رئیس فدراسیون کشورمان پیشنهاد میزبانی رقابتهای جودو غرب آسیا ارائه شد که در این مورد نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

محمد درخشان که پیش از این رئیس  کمیته  آموزش بود در سمت خود برای چهار سال آینده ابقا شد. به پیشنهاد درخشان و تائید اعضای کنگره آرش میراسماعیلی هم به عنوان دبیر این کمیته انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، آسیا ، میراسماعیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار