سفیر اسبق ایران در سوریه با اشاره به سفر ولیعهد عربستان به تل‌آویو گفت: همکاری رژیم صهیونیستی و آل‌سعود همکاری جدیدی در منطقه نیست.

سفر ولیعهد عربستان به سرزمین اشغالی موضوع جدیدی نیست/ همکاری ریاض و تل آویو همواره وجود داشته است"حسین شیخ‌الاسلام" سفیر اسبق ایران در سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر ولیعهد عربستان به تل‌آویو اظهار داشت: این سفر و همکاری رژیم صهیونیستی و آل‌سعود همکاری جدیدی در منطقه نیست.

وی ادامه داد: این همکاری سیاستی است از سوی جبهه استکبار برای تثبیت امنیت اسرائیل و مدت‌هاست که این هم‌پیمانی وجود دارد، به طور مثال در جنگ 33 روزه شاهد پشتیبانی عربستان از رژیم صهیونیستی بودیم.

سفیر اسبق ایران در سوریه تصریح کرد: در زمان فهد نیز عربستان طرح سازش با رژیم صهیونیستی را مطرح کرد که مورد برخورد شدید حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این هم‌پیمانی را می‌توان در اظهارات رسمی نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و مقامات آل‌سعود دید و مناسبات و رفت‌وآمدهای این دو رژیم نیز در همین راستا قرار دارد.

گفتنی است شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد که هواپیمای حامل ولیعهد عربستان سعودی در فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل به زمین نشست. (ادامه متن را در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار