حل مشکلات توليد کنندگان با لايحه 65 ماده اي حمايت از توليد

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: با اجراي لايحه 65 ماده اي حمايت از توليد، بسياري از مشکلات توليدکنندگان مرتفع خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رمضانعلي سبحاني فر افزود: دولت يازدهم براي رفع موانع توليد لايحه اي را به مجلس آورد که با طرح مجلس ادغام و تصويب شد و اين لايحه 65 ماده اي به زودي با اجرا توسط دولت مي تواند مشکلات توليدکنندگان را حل و فصل کند.

وی کليد توسعه کشور را در رشد صنعت و حمايت از توليدات داخلي دانست و گفت : دولت تدبير و اميد و مجلس  به بخش توليد و اشتغالزايي توجه خوبي داشته اند.

نماينده مجلس با اشاره به اقدامات دولت براي مهار تورم گفت: پديده تورم مهار شده و بازار سرمايه، صنعت و توليد در کشور رونق گرفته است.

سبحاني فر گفت: دولت تدبير و اميد با کاهش سود بانکي و جلوگيري از سودهاي کلان براي  حمايت و تشويق از توليدگران و صنعتگران گام هايي خوبي برداشته است.

نماينده مردم سبزوار همچنين با اشاره به حمايتهاي دولت از بخش صنعت در سبزوار افزود: اخيرا از کارخانه ها و شرکتهاي توليدي در اين منطقه از نظر ارائه تسهيلات حمايتهاي خوبي صورت گرفته است.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه با اشاره به چالشهاي بزرگ بخش صنعت کشور، افزود: عدم ثبات در بازار اقتصاد، افزايش قيمت مواد اوليه و ارز و افزايش نرخ حامل هاي انرژي در گذشته سبب شده بود سرمايه گذاران سرمايه خود را از بخش صنعت و توليد خارج کنند.

بگفته وي اين سرمايه ها وقتي در موسسات مالي و اعتباري سپرده گذاري شد توانست به عنوان آفت بزرگي براي جامعه، تبعات منفي زيادي ايجاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، صنعت ، رشد ، توسعه ، کلان ، سود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار