استقبال از غرفه‌ی سوره‌ی مهر و غرفه‌های دیگر تعبیه شده در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روز دوم به نسبت سالهای گذشته خوب بود.

"محمد حمزه زاده"، مدیر مسئول انتشارات سوره‌ی مهر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روز دوم برگزاری این نمایشگاه به نسبت سالهای گذشته خوب است، افزود: نمایشگاه بدون هیچ تغییر قابل توجهی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی درباره مشکلات نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران گفت: مشکلات نمایشگاه، مشکلات تک تک غرفه‌ها نیست و همه‌ی ما با مشکلاتی چون گرما و نبود تهویه مناسب دست و پنجه نرم می‌کنیم.

"حمزه زاده" خاطر نشان کرد: مشکلات نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همیشه بوده و هستند و راه حلی ندارد بنابر این همه‌ی ما آنها را تحمل می‌کنیم.

گفتنی است که انتشارات «سوره‌ی مهر» همواره به عنوان یکی از ناشران برجسته و پرکار کشورمان مطرح بوده و امسال با 50 عنوان کتاب جدید به بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است.

لازم به ذکر است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 اردیبهشت کار خود را شروع کرده و تا بیست و هشتم همین ماه تداوم خواهد داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار