سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا از عملکرد شاگردانش رضایت دارد اما معتقد این تیم برای حضور پر قدرت در المپیک کار زیادی دارد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رسول خادم رئیس فدارسیون کشتی کشورمان با بیان این مطلب افزود:کسب 4 مدال طلا،دو نقره و یک برنز و رسیدن به عنوان قهرمانی با ترکیبی از جوانان نتیجه بدی نمی تواند باشد اما انتظار ما خیلی بیشتر از این است و اعتقاد داریم برای حضور در بازی های المپیک 2016 راه سختی را پیش رو داریم.
 
دارنده دو مدال طلا و برنز المپیک تصریح کرد:در هر صورت حضور جوانان در یک چنین میدان هایی باعث افزایش انگیزه آنها خواهد شد و از طرفی ما هم داشته های خود را برای آینده محک می زنیم اما در مقابل انتظار داریم آنها نیز این فرصت ها را مغتنم بشمارند و ضعف های فنی خود را به حداقل برسانند.

خادم در خاتمه عنوان کرد:به طور کلی رقابت های این دوره قهرمانی آسیا در دوحه قطر به لحاظ نوع برگزاری و داوری ضعف های بسیاری داشت اما حضور برخی کشتی گیران عنواندار جهان باعث بالا رفتن سطح فنی مسابقات شده بود که ما توانستیم ارزیابی خوبی را نسبت به کشتی گیران خود و سایر مدعیان به دست آوریم.
انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار