مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت:با توجه به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های آسیایی به طور حتم از نتیجه بدست آمده رضایت داریم.

رضایی:از نتیجه راضی هستیم اما از عملکرد برخی آزادکاران خیرعلیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود : در رقابت های قهرمانی آسیا شاکله تیم جوان بود در نتیجه کسب 4 مدال طلا ، 2 نقره و یک برنز توسط این نفرات و رسیدن به عنوان قهرمانی می تواند نتیجه رضایت بخشی باشد.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد : درست است تیم ما قهرمان آسیا شده و ما هم از این موضوع به لحاظ جایگاهی که بدست آمده راضی هستیم ، اما بطور واقع از عملکرد بیشتر آزادکاران به لحاظ فنی و ضعف هایی که وجود داشت رضایت نداریم.

سخنگوی فدراسیون کشتی تأکید کرد : در هر صورت کشتی ایران به دلیل جایگاه ویژه ای که در جهان دارد انتظارات و توقعات را بالا برده  پس ضعف های فنی به هیچ عنوان نمی تواند قابل توجیه باشد که متأسفانه در برخی اوزان بچه های ما آنچه را که در تمرینات با آنها کار شده بود نتوانستند پیاده کنند و همین مشکلات کافی است در میدان های بزرگتر دردسر ساز شود.

رضایی درباره دلیل آسیب دیدگی داداش پور نیز گفت:سعید داداش پور دو روز پیش از اعزام با آسیب دیدگی از ناحیه دنده مواجه شد و باتوجه به عدم زمان کافی خود او را راهی رقابت ها کردیم که متأسفانه در کشتی مقابل حریق تاجیک مصدومیت وی حاد شد و شانس ادامه رقابت ها و کسب ادامه مدال را از دست داد.
 
تیم ملی کشتی آزاد ایران در بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی قهرمانی آسیا که روزهای 16 و 17  اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار شد با چهار مدال طلا،دو نقره و یک برنز و کسب 68 امتیاز برای 23 بار  به مقام قهرمانی قاره کهن رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار