رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را تسلیت گفت.

لاریجانی درگذشت صادق آئینه‌وند را تسلیت گفت
به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی درگذشت «صادق آئینه‌وند» رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

درگذشت نویسنده متعهد، مورخ و استاد برجسته تاریخ اسلام دکتر صادق آئینه‌وند رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی موجب تأسف و تألم گردید.

آن استاد فرهیخته و چهره ماندگار از شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور بودند که تألیفات متعدد ایشان در حوزه تاریخ تشیع و تاریخ‌نگاری اسلام از آثار ممتاز و مورد توجه پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌باشد.

مرحوم دکتر آئینه‌وند همچنین پیش از انقلاب در کنار دانشجویان مبارز و تشکل‌های اسلامی با انجام فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی به مخالفت با حکومت ستم‌شاهی پرداختند.

اینجانت ضمن عرض تسلیت فقدان دکتر صادق آئینه‌وند به جامعه دانشگاهی و فرهنگی کشور، دوستان و خانواده بزرگوارشان، برای آن استاد ارجمند رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

گفتنی است؛ مرحوم «صادق آئینه‌وند» رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کشورمان عصر روز گذشته در اثر ابتلا به بیماری نارسایی خونی در بیمارستان لاله دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار