شهاب گردان گفت: رابطه‌ها در تیم سپاهان بر اساس رفاقت است نه رقابت؛ امیدوارم سرنوشت‌مان مانند 2 فصل پیش نشود که در روزهای آخر، قهرمانی را از دست دادیم.

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان: قهرمانی در لیگ آرزوی من استشهاب گردان دروازه بان تیم سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آرزوی‌ من این است که با تیم خود به قهرمانی لیگ دست یابم، اما متاسفانه تا کنون نتوانسته‌ام قهرمانی در لیگ را تجربه کنم.

وی با اشاره به عدم نتیجه گیری سپاهان در دو هفته آخر لیگ دوازدهم گفت: در آن سال ما با کسب 2 نتیجه بد در 2 هفته پایانی مقابل داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان که برای فراز از سقوط می‌جنگیدند قهرمانی را از دست دادیم و امیدوارم که بازی مقابل نفت مسجد سلیمان این شرایط برای ما پیش نیاید.

گردان در مورد شرایط لیگ در 2 هفته پایانی گفت: مطمئنا 2 بازی آخر بسیار سخت خواهد بود، به خصوص مقابل نفت مسجد سلیمان زیرا این تیم با توجه به بازی‌های زیبایی که در این فصل ارائه کرده و تیم قدرتمندی است، به خاطر بد شانسی اکنون در قعر جدول قرار گرفته و در تلاش است با شکست سپاهان همچنان در لیگ بماند. بازی هفته آخر سپاهان هم با سایپا به دلیل اینکه سایپا تیم مستحکم و با برنامه‌ای است، برای ما خیلی سخت است، اما در تلاش هستیم با کسب 6 امتیاز این دو مسابقه و پنجمین قهرمانی سپاهان را در تاریخ لیگ ثبت کنیم.

گردان در مورد تداوم نیمکت نشینی‌های رحمان احمدی بعد از اخراج تیم صبا گفت: خوشبختانه در تیم سپاهان همه بازیکنان با هم رفیق و همدل هستند و این گونه نیست که من و رحمان خود را دروازه بان ثابت یا نیمکت نشین تیم بدانیم با صلاحدید فکری هر دو میزبان تقریبا مساوی باری سپاهان بازی کرده‌ایم و بین ما بیشتر رقابت است تا رقابت.

گردان در پایان ضمن اشاره به مصدومیت خود از ناحیه کشاله از تلاش کادر پزشکی سپاهان برای رساندن وی به بازی با نفت مسجد سلیمان خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار