اهالی بسکتبال در جریان لیگ، صحبت های جالبی را با رسانه ها مطرح می کنند. مهمترین گفتگوهای این هفته به باخت تیم ملی جوانان در غرب آسیا و هفته آخر لیگ حرفه ای اختصاص داشت.

نقل قول های بسکتبالی هفته؛ فاصله قلب تهران و روح تا کاکل ماهشهربه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سوم شدن تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان غرب آسیا و هفته هجدهم لیگ حرفه ای بسکتبال مهمترین اتفاقات هفته گذشته بسکتبال ایران بود که بیشتر مصاحبه های رسانه ها نیز روی همین محور تمرکز داشت.

در زیر جذابترین نقل قول های بسکتبالی هفته در میان مصاحبه های باشگاه خبرنگاران و چند رسانه دیگر را مشاهده می کنید:

خود مشکوکی!

محمد یوسف وند بازیکن تیم ملی جوانان بعد از بازگشت به تیم هفت الماس قزوین:

من زمان بدی از تیم جدا شدم. دقیقا همزمان با مثبت شدن تست های دوپینگ بازیکنان اخراج شدم. این هم شانس من بود که حرف و حدیث دنبالم باشد. حتی خودم هم به دوپینگی بودنم شک کردم اما مسئولان کمیته ضد دوپینگ در تمرینات حاضر شدند و بعد از چک کردن، خوشبختانه مشکلی نبود.

صعود تیم خاص


محسن داوری سرپرست نفت آبادان بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد تهران:

می خواهند یک تیم خاص به مرحله بعد برود. این موضوع نیاز به شفافیت بیشتر ندارد و دانشگاه آزاد هم بعد از این بازی در صدر می ماند. 

تیم شیران و بوق تریلی

اصغر کاردوست بازیکن تیم نفت آبادان بعد از بازی با دانشگاه آزاد: تیم آبادان از مرد تشکیل شده است و همه بازیکنان در این تیم شیر هستند.

کاردوست در گفتگو با ایلنا: انگار هواداران دانشگاه بوق تریلی به سالن آورده‌ بودند تا تیم‌شان را تشویق کنند.

رکورددار تست دوپینگ

فرید اصلانی بازیکن مهرام تهران بعد از 5 تست دوپینگ در یک فصل:

می گویند تست گرفتن آنها براساس شانس است. امیدوارم این شانس همه جا با من باشد و اسمم در بیاید. هفته قبل برای پنجمین بار تست دادم. فکر می کنم با این شرایط من از نظر تست دوپینگ رکورددار باشم.

300 درصد توان در مقابله با کاکل صمد

مصطفی هاشمی سرمربی تیم مهرام که همیشه اعتقاد به بازی تیمی بازیکنان خود با قلب و روح آنها دارد، بعد از بازی با پتروشیمی و رویارویی با صمد نیکخواه شاگرد قدیمی خود در گفتگو با ایسنا:

صمد به نظرم نه تنها 75 درصد بلکه 300 درصد از توانم را گرفت و دوباره ثابت کرد چه بازیکن بزرگی است. پتروشیمی روی کاکل صمد می‌چرخد.

مشهدی ها در حاشیه

مهدی صاحبیان سرمربی ثامن مشهد در مورد حواشی این فصل:

حرف و حدیث همیشه در مشهد هست. در این منقطه حاشیه را بیشتر از اصل ورزش دوست دارند.

شناسنامه ملاک است

محمدرضا مشحون مدیر سابق تیم‌های ملی در گفت و گو با ایسنا:

ما کنار رفتیم و در زمان بهره‌برداری هیچ برنامه‌ای برای نوجوانان وجود نداشت حالا مقصر ما هستیم؟ دوستان چند بازیکن خوب را به اردن نبردند و گفتند که مشکل صغر سن دارند. چه صغر سنی؟ شناسنامه ملاک است.

الگوبرداری از عراق

مسعود قاسمی سرپرست کمیته مربیان بعد از انتقاد مشحون به خاطر نبردن بازیکنان صغرسنی نوجوانان به اردن: 

اصل شناسنامه افراد سن آنها را نشان می دهد. 2 الی 3 بازیکن صغرسن داشتند که کاملا مشخص بود. نباید کاری که عراق و کشورهای منطقه انجام می دهند، الگو باشد. این جای تاسف دارد.

نقل قول های بسکتبالی هفته؛ فاصله قلب و روح تا کاکل ماهشهر

مربیان یک شبه

بهرام رمضان رئیس کمیته استعدادیابی هیات تهران بعد از نتیجه ضعیف تیم ملی نوجوانان در غرب آسیا:

رزومه تمام مربیان پایه دوران فدراسیون قبلی را از رده های پایین تا بالا بررسی کنید. چند نفر از آنها این صلاحیت را دارند؟ حدود نیمی از این مربیان یک شبه مربی تیم ملی نوجوانان شده اند.

حذف به خاطر نداشتن صغرسنی

 
امیر آقاجان سرمربی تیم ملی نوجوانان با اذعان به خط خوردن یک بازیکن صغرسنی تیم ملی ایران در گفتگو با فارس: 

بیشترین ضربه را ما از بازیکنان صغر سنی خوردیم. کارنامه تیم ما مشخص است. وقتی بازیکن بالای 20 سال در تیم آنها وجود دارد چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. اگر مشکل صغر سن وجود نداشته باشد تیم‌های دوم و سوم ما هم می‌توانند آنها را شکست دهند.

آقاجان در گفتگو با نسیم: یکی از بچه‌های ما صغرسنی بود که اول اردوها راهش ندادیم. اول همین امسال گفتم برو تکلیفت را با فدراسیون مشخص کند. گفتند چون گذرنامه و شناسنامه دارد اجازه بدهید بیاید که گفتیم اجازه ندارد و کنار گذاشتیمش.

همه چیز روی هوا

نقل قول های بسکتبالی هفته؛ فاصله قلب و روح تا کاکل ماهشهر

حامد آفاق ملی پوش پتروشیمی بندرامام:

اوضاع در این چند ماهی که فدراسیون با سرپرست اداره می شود، خیلی خراب است. بازی های لیگ، برنامه ریزی، بحث داوری و همه چیز دیگر روی هوا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقل قول ، بسکتبال ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار