قائم مقام و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: 2 بسکتبالیست از بین 8 ورزشکار دوپینگی مدارکی دادند که در حال بررسی این مدارک هستیم.

مدارک 2 بسکتبالیست را بررسی می‌کنیم/بازیکن دوپینگی فوتسالیست استرامین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اگر ما به این جمع بندی برسیم که مدارک ارائه شده توسط 2 بسکتبالیست قابل بررسی در شورای استیناف است آن وقت پرونده این 2 ورزشکار را به این شورا ارجاع می‌دهیم.
 
طباطبایی در ادامه عنوان کرد: فرشید نادری به اشتباه فوتبالیست اعلام شده. وی فوتسالیست است. با توجه به اینکه پزشک معالج داروی ترایا مسیتولون را برای فرشید نادری تجویز کرده است ما طی بررسی لازم متوجه شدیم که این بازیکن فوتسال قصوری در این مورد نداشته و فقط این بازیکن را توبیخ کتبی کردیم.
 
وی بیان کرد: بهمن جهاندیده ورزشکار رشته ورزشی والیبال هم با تجویز پزشک معالج‌ا‌ش دگزامتازون استفاده کرد بود، اما محرومیت این ورزشکار را 4 ماه اعلام کردیم.
 
*مدارک بازیکن فوتسال معتبرتر از والیبالیست بود
 
طباطبایی در مورد تفاوت آرای والیبالیست و فوتسالیست دوپینگی تصریح کرد: این تفاوت به خاطر مدارک ارائه شده توسط دو ورزشکار بود. مدارک بازیکن فوتسال معتبر‌تر بود و فقط وی را توبیخ کتبی کردیم، اما ورزشکار والیبال را 4 ماه محروم کردیم.
 
*دست ستاد برای صدور رای بازتر شده است
 
دبیر ستاد مبارزه با دوپینگ در مورد قوانین جدید نادو  گفت: بر طبق کد جدیدی که توسط نادو اعلام شده است دست شورای صدور رای یا دادگستری برای صدور حکم بازتر شده است و حتی ستاد دوپینگ می‌تواند توبیخ‌ها و محرومیت‌ها را افزایش دهد.
 
وی در پایان درباره قطعیت آرای صادر شده، خاطر نشان کرد: از بین 8 ورزشکار دوپینگی پرونده 2 بسکتبالیست همچنان در حال بررسی است چرا که آنها مدارک جدیدی ارائه دادند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار