نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جنایات ال سعود در یمن گفت: مردم یمن در مقابل این قدرتها با دست خالی ایستاده اند و پیروز می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد افزود: ملت‌های مسلمان هیچ گاه مستکبران را دوست خود نمی‌دانند و استکبار و آل سعود به دنبال تجزیه و تسلط بر کشورهای اسلامی هستند.

امام جمعه یزد گفت: آمریکا و انگلیس دشمن ما هستند و اگر متوجه دو دستگی در کشور ما شوند دل برای ما نمی سوزانند و ما را از بین می برند، آنها به دوستان خود رحم نمی کنند چه برسد به ما.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ملت ایران اسلامی باید بیش از پیش نسبت به اجابت فرمایش های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد عمل کنند اظهار داشت:  مردم باید با خرید و تقویت تولیدات داخلی و محصولات بومی خود هر گونه وابستگی به غرب و خارج را از بین ببرند.

خطیب جمعه یزد در مورد مذاکرات هسته ای با اشاره به اینکه اگر توافقی هم صورت گیرد باید عزتمندانه باشد افزود: تیم مذاکره کننده باید محکم در برابر زیاده خواهی طرف مقابل بایستد و هرگز کوتاه نیاید زیرا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: صهیونیستها و آمریکاییها برای دولت های اسلامی نقشه کشیده اند و متاسفانه دولت های اسلامی هم گرفتار دلار و جهالت شده اند و تابع استعمارگران گردیده اند در حالی که هدف قدرتها تکه تکه کردن کشورهای اسلامی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.