امام جمعه قم گفت: آمریکای اسلام ستیز حامی آشکار آل سعود در بمب باران مردم یمن است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ آیت الله سعیدی امروز در خطبه های نماز جمعه قم ابراز کرد: آمریکا اسلام ستیزی خود را با حمایت خود ازعربستان در حمله به مردم بی گناه و مظلوم یمن آشکار کرد آل سعودی که با بی شرمی و پلیدی به کودک کشی خود همچنان ادامه می دهد.

وی در ادامه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود در روز چهار شنبه فرمودند:اظهار نظرها و رفتارهای اخیر آمریکا نشان داد که برخی از ساده اندیشان و آنهایی که کعبه ی آمالشان امریکاست در اشتباهند که فکر میکردند با این مذاکرات همه ی مشکلات حل خواهد شد، آمریکای کینه توز و پیمان شکن اگر اکنون تن به مذاکره ی با ایران می دهد چون در این مقطع زمانی به نتیجه مذاکرات شدیدا احتیاج دارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: آمریکا بر اساس خوی استکباری که دارد دل و قلبش با ملت ایران نرم نمی شود.آنها در مذاکره با ایران سخن از تهدید نظامی و گزینه ی روی میز به میان می آورند زیرا با این تهدیدها به دنبال کسب امتیاز بیشتری هستند ولی بدانند ملت ما در دفاع از کشور با تمام توان گزینه ی مقابله با آمریکای متجاوز را روی میز خودش دارد.

سعیدی عنوان کرد: ایران بعد از تشکیل توطئه ها و به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس آموخت که باید برای جنگ های طولانی قدرت سازی کند؛ اگر آمریکا گزینه نظامی را انتخاب کند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم پایگاههای آمریکا را به آتش می کشند.

وی اضافه کرد: تیم مذاکره کننده ایران باید با رعایت خطوط اصلی مذاکرات را ادامه دهند و به هیچ وجه زیر بار تحقیر، تحمیل و تهدید و زور نروند.

بعد از اقامه نماز جمعه نیز نماز گزاران با برپایی راهپیمایی  در حمایت از مردم مظلوم یمن خواستار آتش بس از دولت آل سعود شدند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.