امام جمعه موقت سنندج:؛

جنایت نیروهای سعودی در یمن جنایتی علیه بشریت است

جنایت نیروهای سعودی در یمن به عنوان جنایتی علیه بشریت است و متأسفانه هم‌اکنون شاهد تحقق اهداف ضد اسلامی دشمنان توسط آل سعود هستیم که نوچه آمریکا و اسرائیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ماموستا امین راستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج از وحدت و انسجام بین امت اسلامی به عنوان بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمنان نام برد و خواستار هوشیاری هرچه بیشتر مسلمانان در این خصوص شد.

وی افزود: متأسفانه شاهد بمباران شدید هواپیماهای نظامی عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن هستیم و مسلمانان مظلوم یمنی توسط نیروهای آل سعود به خاک و خون کشیده شده‌اند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: آل سعود با جنایات خود در یمن به عینه در راستای تحقق اهداف اسرائیل و امنیت این رژیم نامشروع، تحقق اهداف آمریکا و کشورهای غربی قدم برمی‌دارند.

ماموستا راستی گفت: رژیم آل سعود با مصرف اسلحه‌های در انبار مانده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه خدمت بزرگی به این کشورها کرده و به غلام حلقه به گوش آنان تبدیل شده است.

وی افزود: این حملات ددمنشانه مغایر با همه قوانین بین‌المللی بوده و در سایه حمایت‌های کشورهای غربی و ضد اسلامی در حال اجرا بوده و به نوعی برای جان‌بخشی دوباره به داعش و ایجاد حیاط خلوت برای اسرائیل است.

ماموستاراستی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم افزود: اسلام دین علم و آگاهی است و همواره در آموزه‌های دینی ما بر احترام به جایگاه معلمان و علما تأکید شده است.

امام جمعه موقت سنندج در پایان از خدمات معلمان کردستانی در راستای علم‌آموزی به جوانان و نوجوانان تقدیر کرد و بر رفع دغدغه‌های معیشتی این قشر خدوم در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: جنایت ، بشریت ، اهداف ، نوچه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.