سید جمیل احمدی، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان و مرکز صنایع دستی سلیمانیه عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، سید جمیل احمدی گفت: تفاهم نامه همکاری برای آموزش ساخت و تولید صنایع دستی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان و سلیمانیه عراق امضا شد. 

 وی افزود: مربیان مرکز صنایع دستی سلیمانیه عراق به مراکز آموزش و فنی و حرفه‌ای استان کردستان جهت شرکت در دوره‌های فرشبافی، نجاری، صنایع چوب، جوشکاری، کامپیوتر و طراحی و دوخت اعزام می‌شوند.
 
 مدیرکل فنی و حرفه ای کردستان گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته و در راستای افزایش سطح تعاملات و همکاری میان دو استان، مربیان سلیمانیه‌ای جهت ارتقاء سطح مهارت و آشنایی با شیوه‌های نوین تدریس آموزش‌های مهارتی به استان کردستان سفر می‌کنند. 

 احمدی، برپایی نمایشگاه مشترک در بین دو استان به منظور معرفی صنایع دستی طرفین به مردم، آموزش مربیان کامپیوتر سلیمانیه توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان، اعزام ماهیانه 20 نفر از مربیان استان سلیمانیه به استان کردستان جهت آموزش دوره‌های مورد نیاز و بازدید مدیران و کارمندان مرکز صنایع دستی استان سلیمانیه از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان کردستان و استان‌های همجوار و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را از دیگر مفاد تفاهم نامه ذکر کرد. 

 احمدی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه شاهد گسترش بیش از پیش مناسبات استان کردستان و استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق باشیم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.