وزیر علوم تحقیقات و فناوری:

بازاريابی محصولات فناورانه مشكل اصلی شركت‌های دانش بنيان

فرهادی گفت:یکی از مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در مراکز فناوری تولید محصولات با بازاریابی اندک است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جشنواره شیخ بهایی فن‌آفرینی که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی تهران در سالن همایش‌های ملی کارآفرینی برگزار شد، گفت: یکی از مشکلات اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز فناوری تولید محصولات با بازاریابی اندک است که در صدد هستیم این مشکل را در سال جاری حل کنیم. 

وی بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری در اولویت برنامه‌های وزارت علوم است و امروزه زنجیره توسعه و اقتصادی نیازمند شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه یافته است. 

وزير علوم افزود: قطعا حمایت از توسعه ارتباطات بین‌المللی از برنامه‌های  اصلی وزارت علوم است و در صدد هستیم در ادامه فعالیت از یونسکو حمایت کنیم و در دوره جدید حمایت آنها را به سایر کشورها و افزایش ارتباطات علم و فناوری با جدیت دنبال کنیم. 

فرهادی عنوان کرد: 36 پارک علم و فناوری و 50 مرکز رشد فناوری مشغول به کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم جشنواره شیخ بهایی در روزهای برگزاری به اهداف مورد نظر خود و ارتباط با صاحبان ایده دست یابند و این جشنواره از حالت  ملی گسترده‌تر شده به سطح بین‌المللی ارتقا پیدا کند و در دانشگاه‌های کشور نقش سوم را ایجاد کنیم و برنامه‌های آموزشی رشته‌های نوین و جدید بیش از پیش شاهد آن در آینده باشیم و ایده را به محصولات برسانیم و تولیدات را شاهد باشیم. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار