رونق کارآفرینی مبتنی بر فناوری با جشنواره شیخ بهایی/سرمایه گذاران و فن‌آفرینان در یک صحنه حاضر می‌شوند

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان لزوم رونق کارآفرینی مبتنی بر فناوری گفت: در جشنواره شیخ بهایی سرمایه گذاران و فن‌آفرینان در یک صحنه حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در نشست مطبوعاتی دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی که امروز در وزارت علوم برگزار شد، گفت: از دوره چهارم برگزاری به بعد، ماموریت این جشنواره به فن‌آفرینی (یعنی کارآفرینی مبتنی بر فناوری) تغییر کرد و از سوی بنیاد نخبگان به رسمیت شناخته شد.

وی ادامه داد: در جشنواره دوازدهم حداکثر 18 غرفه نشا (نقطه شروع ارتباط) شامل غرفه سرمایه گذاری برکت، شناسا و اتاق بازرگانی وجود دارد که 120 طرح متقاضی سرمایه، متناسب با زمینه تخصصی مدنظر سرمایه گذاران به آنها ارائه می شود و فعالیت‌ها به این صورت جریان دارد.

کشمیری درباره داوری این جشنواره بیان کرد: برگزیدگان ابتدا در سطح استان و سپس در سطح ملی داوری می‌شوند؛ همچنین امسال داوری از سوی مخاطبان هم داریم که آنها از طریق نرم افزار تلفن همراه خود درباره طرح‌ها اظهار نظر می کنند. به دلیل راه‌اندازی تازه این نوع داوری در این جشنواره داوری عمومی بر داوری اصلی تاثیری ندارد و تنها برای اینکه تفاوت بین داوری‌ها مشخص شود، صورت می گیرد.

وی اظهار داشت:‌ در جشنواره یازدهم المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی به مجموعه فعالیت ها و بخش شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به بخش‌های رقابتی جشنواره دوازدهم اضافه شد.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و دومین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی همزمان با مراسم بیستمین سالگرد تاسیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که از 23 تا 25 اردیبهشت ماه 95 در مهمانسرای عباسی برگزار می شود، محمد فرهادی وزیر علوم و در مراسم اختتامیه آن، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهور حضور دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار