به ریاست غلامرضا شعبانی بهار؛

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی عصر با حضور غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در سالن اجتماعات فدراسیون کبدی برگزارشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به منظور بررسی عملکرد سال 1393 و همچنین تصویب تقویم ورزشی و آئین نامه های فدراسیون در سال 1394 به ریاست غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات فدراسیون برگزار گردید.
 
در مجمع محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی خلاصه ایی از سمینار تخصصی کبدی که  با حضور اعضاء مجمع برگزار گردید را به اطلاع شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و حاضرین مجمع عمومی رساند.

در ادامه جلسه بازرس، خزانه دار و تعدادی از روسای هیئت ها به نمایندگی از اعضاء مجمع بصورت مختصر گزارشی ارائه کردند. 

تقویم ورزشی فدراسیون در سال 94 بعد از بررسی از سوی اعضاء مجمع و تایید نهایی به تصویب مجمع رسید. 

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه کبدی باید مورد توجه قرار بگیرد،آموزش و پرورش پایگاه اصلی کبدی است و اعضای هیات رئیسه و مربیان کبدی که در این جلسه حضور دارند زحمات این رشته ورزشی را متحمل شدند. 

شعبانی‌بهار در ادامه عنوان کرد: اگر مسئولان کبدی این زحمات را نمی‌کشیدند این موفقیت‌ها در این رشته ورزشی به دست نمی‌آمد و فدراسیون کبدی با عملکردی که تاکنون داشته جزو فدراسیون‌های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان است، ما در حال حاضر 50 فدراسیون داریم که 18 تا این فدراسیون‌ها در اولویت قرار دارند. 

وی تصریح کرد: مسئله مهمی که وجود دارد این است که توسعه کبدی به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار بگیرد که مسئولان فدراسیون به این موضوع خوب پرداخته است که بودجه جداگانه‌ای برای کبدی در نظر گرفته شده است.

آموزش و پرورش پایگاه اصلی کبدی است و از پایه باید این رشته را ارتقاء دهیم، وزارت ورزش و جوانان نیز برای این که سیاست را راهبردی کند سعی می‌کند بودجه‌ جداگانه‌ای برای این رشته ورزش در نظر بگیرد که ما هم سهمی در توسعه کبدی داشته باشیم. 

شعبانی‌بهار تصریح کرد: از تمام اعضای مجمع می‌خواهم که به فدراسیون کمک کنند و در استان‌ها این رشته را توسعه دهند و تلاش کنند که در سال‌های آینده به جای نایب قهرمانی، قهرمانی را به دست آوردند. 

معاون ورزش همگانی اظهار داشت: کار تیمی بسیار سخت است، اما این فدراسیون با تیم های شایسته و منسجمی که دارد توانسته نتایج درخشانی را در این چند ساله در هر دو بخش آقایان و بانوان کسب کند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از تمامی هیات‌های استانی، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ، احمد گواری مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و همه افرادی که در این جلسه مشارکت دارند تشکر کنم. 

شاهرخ شهنازی در مجمع سالیانه فدراسیون کبدی گفت: وظیفه دارم از اعضای این مجمع که حاصل کارشان در بازی‌های آسیایی مشخص شد تشکر کنم.فدراسیون کبدی تیم بسیار منسجمی دارد از مربیان روسای هیات‌های ورزش آقایان، بانوان و اعضای هیات رییسه که باعث رشد چشمگیر این رشته شده است. 

وی افزود: زمانی که این رشته در حال شکل گیری درحد شوخی هم گرفته نمی‌شد اما الان شاهد پیشرفت چشمگیری از کبدی در سطح آسیا جهان هستیم. 

در بازی‌های آسیایی اینچئون که فینال را به هندوستان واگذار کردیم می‌توانستیم برنده ما باشیم اما با توجه به اینکه کبدی ورزش ملی هندوستان است و جایگاه و ارتباط خوبی در سطح جهان دارد این بازی را واگذاری کردیم. 

شهنازی ادامه داد: ما کمک‌هایی در حیطه اختیارمان هست چه نقدی و چه غیر نقدی در اختیار فدراسیون کبدی قرار می‌دهیم. 

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی گفت: از تمام پیشکسوتان و افرادی که در این رشته تجربه دارند کمک می‌گیرد و با دلسوزی اش باعث توسعه این ورزش در سطح آسیا و جهان شده است. 



انتهای پیام/
برچسب ها: وزارت ، کبدی ، شعبانی بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار