حسین زادگان رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور شد

در مجمع انتخاباتی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک احمد حسین زادگان با 32 رای از 32 رای ماخوذه رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مجمع انتخاباتی امروز که با 5 نامزد برگزار شد پس از انصراف 4 تن از کاندیدا های انتخاباتی فدراسیون کارگری احمد حسین زادگان برای مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

لازم به ذکر است وی دوره قبل نیز رئیس فدراسیون بوده است و در زحال حاضر به عنوان سرپرست فدراسیون را اداره می کرد .

این فدراسیون بر خلاف دیگر فدراسیون ها با اسانامه وزارت کار اداره می شود.

**شعبانی بهار: 5 نامزد در انتخابات فدراسیون کارگری شرکت کردند/مجدآرا‌ نمی‌تواند در 2 مسئولیت اجرایی به طور همزمان فعالیت کند

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون اجازه نمی‌دهد مجد‌آرا به طور همزمان در دو مسئولیت اجرایی فعالیت داشته باشد.

شعبانی بهار در گفتگو با رادیو اظهار داشت: همان طور که می‌دانید مجمع انتخاباتی فدراسیون کارگری امروز در آکادمی المپیک برگزار می‌شود و این فدراسیون برای بار اول است که مجمع انتخاباتی آن صورت می‌گیرد و به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی بیان کرد: 5 نفر در این انتخابات شرکت کردند که هر 5 نامزد مورد تایید مسئولان قرار گرفته‌اند و قرار است با یکدیگر رقابت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا مجد‌آرا باید استعفا بدهد یا خیر بیان کرد: طبق قانون با تمامی کاندیدا و روسای فدراسیون‌ها بهیک شکل رفتار می‌کنیم و باید بگویم که دستگاه‌های نظارتی قبول نمی‌کنند که یک فرد در آن واحد 2 مسئولیت اجرایی را داشته باشد بنابر این مجدآرا تا به این لحظه مدیریت تربیت بدنی نیروهای مسلح را بر عهده دارد و این یک مسئولیت اجرایی دست و قانون اجازه نمی‌دهد که وی در یک پست اجرایی دیگر فعالیت داشته باشد.

شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که چرا از حضور مجدآرا در انتخابات جلوگیری نشده است بیان کرد: در بعضی از مکان‌ها سازمان بازرسی از اول ورود پیدا می‌کند وبرای افرادی که مشخص می‌شود باید استعفا دهند ورود می‌کند شورای شهر نیز از آن دسته بحث‌هایی است که قانون به طور جدی این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: طبق برنامه‌هایی که اعلام شده کسانی که در شورای شهر حضور دارند باید قبل از شرکت در انتخابات استعفا پذیرفته خود را ارائه دهند اما در دستگاه اجرایی قانون برای همه مشخص است و استعفای خود را به محض اینکه انتخاب شدند اعلام می‌کنند و اگر فردی هم رای‌ ای کسب نکرد می‌تواند به سمت قبلی خود بازگردد.

*برنامه 5 ساله برای داخلی و بین‌المللی داریم

احمد حسین زادگان گفت: جامعه کارگری استعداد و پتانسیل ورزشی بالایی دارد برنامه پنج ساله داخلی و بین المللی در نظر دارد.

احمد حسین زادگان در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم با وزارت ورزش همکاری و تعامل خوبی داشته باشیم چرا که جامه کارگری استعدادهای ورزشی زیاد دارد در فدارسیون برنامه پنج ساله در بخش داخلی و بین الملل داریم با وزارت کار در تعامل هستیم وزارت کار قانونی تصویت می‌کند که به موجب آن یک 15 در ساعت کاری کارگران ورزش باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه این فدراسیون اولین بار آغاز به کار می کند امیدوارم نتایج خوبی در جامعه کارگری داشته باشیم. به زودی مسابقات بین المللی ورزشی  کارگری در ایتالیا با ده رشته برگزار می شود.

وی در پایان گفت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که به من رای دادند همچنین ازوزارت ورزش و جوانان که در این امر خطیر به من اعتماد کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار