عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، آدرس اشتباه غرب برای مبارزه با تروریسم را اصلاح می‌کند.

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به‌نقل از دبیرخانه دومین کنگره بین‌المللی 17000شهید ترور، "عوض حیدرپور" گفت: برگزاری کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، آدرس اشتباه غرب برای مبارزه با تروریسم را اصلاح می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبیین‌کننده راه نورانی آن‌ها برای آیندگان است.
 
وی با بیان اینکه درباره این شهدا چند نکته اساسی و بسیارمهم قابل ذکر است، خاطرنشان کرد: اولین ویژگی شهدای ترور، گمنام‌بودن آن‌ها و خصوصیت دوم مظلومیت این شهدا است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین خصوصیت شهدای ترور را بی‌گناه‌بودن آن‌ها عنوان کرد و افزود: مسئله‌ای که در رابطه با شهدای ترور وجود دارد، به‌ناحق ریخته‌شدن خون آن‌هاست.

حیدرپور با تاکید بر اینکه برگزاری این کنگره می‌تواند منشاء بیداری و روشنگری شود، تصریح کرد: این یک اصل است که خون انسان بی‌گناه تقاص خود را پس می‌گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری این‌گونه کنگره‌ها و همایش‌ها در ارتقای سطح اطلاعات مردم کشورمان و دیگر نقاط جهان درباره شهدای ترور بسیار مؤثر است، گفت: میهمانان و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی با حضور در این کنگره با صاحب خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده بر زمین بیش‌تر آشنا شده و مظلومیت آن‌ها را درک می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این‌که شهدای ترور انسان‌های متدین و بی‌گناهی بودند که در مظلومیت آن‌ها همین بس که بعضی از آن‌ها در منزل خود و بر سر سفره افطار ماه مبارک رمضان توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: مسئله‌ای که درحال‌حاضر و در جریان برگزاری این کنگره باید تبیین شود، این است که متأسفانه امروزه غرب برای مبارزه با تروریسم به افکار عمومی آدرس غلط می‌دهد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره به‌دنبال دفاع از مظلومین بوده و برگزاری این کنگره می‌تواند، آدرس اشتباه غرب به ملت‌های دنیا برای مبارزه با تروریسم را اصلاح کند.

شایان ذکر است، دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید 9 شهریور در مرکز همایش های بین‌المللی صدا‌و‌سیما برگزار خواهد شد.

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست


انتهای پیام/                                                                        
                                                                                                                                                                          
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار